Újra meghódítják Berlint a magyaros ízek
Kiváló magyar élelmiszerekkel, termékekkel, magyaros ízeket felvonultató „Magyar föld legjava” elnevezésű bisztróval, színes színpadi programokkal és hamisítatlan hazai dallamokkal mutatkozik be Magyarország a 83. Nemzetközi Zöld Héten (IGW), Berlinben. A január 19-28. között megrendezendő kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) immár 21. alkalommal vesz részt közösségi standdal, idén egy több mint 500 négyzetméteres területtel és 9 kiállítóval.
Magyarország az IGW kizárólagos partnerországaként óriási sikert aratott 2017-ben, így az Agrármarketing Centrum a 2018-as évben is hangsúlyos magyar megjelenéssel készül a mezőgazdaság, élelmiszeripar és kertészet legnagyobb európai fogyasztói kiállítására. A hazai részvétel célja, hogy a kiállításon bemutassa és népszerűsítse a kiváló minőségű magyar élelmiszereket és ízelítőt adjon az ország sokszínűségéből. A látogatók nemcsak a tradicionális ételeket és italokat kóstolhatják meg, hanem Magyarország kulturális értékeiből is ízelítőt kaphatnak a magyar színpad változatos programjain keresztül, hagyományőrző produkciókkal, táncos és zenés műsorszámokkal – élő zenével -, illetve egyéb szórakoztató műsorszámokkal tarkítva. A tavaly is nagy sikert arató mutatványosok, operett slágerek és a hamisítatlan cigányzene idén sem maradhat el a palettáról.
A kiállítás szerepét, jelentőségét és grandiózus méreteit a számok is jól mutatják: a 2017. évi IGW vásáron 65 ország 1550 kiállítója mutatkozott be mintegy 118.000 négyzetméteres területen. A 10 napos rendezvényen közel 400.000 ezer látogatót regisztráltak, ebből közel 85.500 fő volt szakmai érdeklődő. A látogatók a vásár ideje alatt 48 millió euró értékben vásároltak a megjelenő kiállítók portékáiból. Nemzetközi jelentősége vitathatatlan, tavaly 70 ország 5.000 újságírója tudósított az eseményről. A kiállítás mellett számos mezőgazdasági egyeztetésre, fórumra kerül sor minden évben, az évek során az európai döntéshozók és agrárpolitikusok fontos találkozójává vált.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord részvétel a magyar standon a mentes termékek kiállításán Bécsben
Az Agrármarketing Centrum először vett részt a Free From elnevezésű,…
Tovább olvasom >A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >