Újra meghódítják Berlint a magyaros ízek
Kiváló magyar élelmiszerekkel, termékekkel, magyaros ízeket felvonultató „Magyar föld legjava” elnevezésű bisztróval, színes színpadi programokkal és hamisítatlan hazai dallamokkal mutatkozik be Magyarország a 83. Nemzetközi Zöld Héten (IGW), Berlinben. A január 19-28. között megrendezendő kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) immár 21. alkalommal vesz részt közösségi standdal, idén egy több mint 500 négyzetméteres területtel és 9 kiállítóval.
Magyarország az IGW kizárólagos partnerországaként óriási sikert aratott 2017-ben, így az Agrármarketing Centrum a 2018-as évben is hangsúlyos magyar megjelenéssel készül a mezőgazdaság, élelmiszeripar és kertészet legnagyobb európai fogyasztói kiállítására. A hazai részvétel célja, hogy a kiállításon bemutassa és népszerűsítse a kiváló minőségű magyar élelmiszereket és ízelítőt adjon az ország sokszínűségéből. A látogatók nemcsak a tradicionális ételeket és italokat kóstolhatják meg, hanem Magyarország kulturális értékeiből is ízelítőt kaphatnak a magyar színpad változatos programjain keresztül, hagyományőrző produkciókkal, táncos és zenés műsorszámokkal – élő zenével -, illetve egyéb szórakoztató műsorszámokkal tarkítva. A tavaly is nagy sikert arató mutatványosok, operett slágerek és a hamisítatlan cigányzene idén sem maradhat el a palettáról.
A kiállítás szerepét, jelentőségét és grandiózus méreteit a számok is jól mutatják: a 2017. évi IGW vásáron 65 ország 1550 kiállítója mutatkozott be mintegy 118.000 négyzetméteres területen. A 10 napos rendezvényen közel 400.000 ezer látogatót regisztráltak, ebből közel 85.500 fő volt szakmai érdeklődő. A látogatók a vásár ideje alatt 48 millió euró értékben vásároltak a megjelenő kiállítók portékáiból. Nemzetközi jelentősége vitathatatlan, tavaly 70 ország 5.000 újságírója tudósított az eseményről. A kiállítás mellett számos mezőgazdasági egyeztetésre, fórumra kerül sor minden évben, az évek során az európai döntéshozók és agrárpolitikusok fontos találkozójává vált.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >Magyar termékeket is beválogattak a leginnovatívabbak közé a SIAL Párizson
Hazai halból készült, extra proteintartalmú halchips, sárgabarackmaglisztből készült csokoládé, gyömbérrel…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >