Újra magyar szakember a Nespresso élén
Skandináviából tér haza a Nespresso régi-új magyarországi üzleti vezetője: Flesch Gábor már korábban is betöltötte ezt a pozíciót, akkor többek között a romániai piacnyitás támogatása szerepelt a feladatai között. Elődje Alberto Vercelli regionális pozícióban folytatja a karrierjét.

Flesch Gábor
A közgazdász végzettségű szakember még 2007-ben csatlakozott a Nespresso-hoz magyarországi üzletfejlesztési menedzserként, majd 2011-től a Nespresso magyarországi vezetőjeként a romániai piacnyitást is támogatta. 2015-ben a cég európai csapatához igazolt át regionális üzletági menedzserként a skandináv piacokra összpontosítva. A következő felkérés 2018-ban érkezett: összehangolt skandináv stratégiát és egységes északi régiót kellett kialakítania a Nordic régió üzleti vezetőjeként. A gondoskodó vezetői stílusáról ismert szakember irányítása alatt új, a régió összetettségét sikeresen kezelő szervezeti struktúra, sokszínű és együttműködő csapat, valamint agilisabb, hatékonyabb és fogyasztóközpontúbb szervezet jött létre.
„Nagyon örülök, hogy hazatérhetek, és ismét támogathatom a Nespresso magyarországi üzletmenetét. Bár az üzleti környezet jelentősen megváltozott az elmúlt évek során, hiszem, hogy a jelentős gazdasági kihívásokon túl, számos lehetőség áll előttünk az értékteremtésre akár az innováció vagy a fenntarthatóság területén”
– összegzett Flesch Gábor, aki kivételes üzleti tapasztalatával és széleskörű piaci tudásával, továbbá a magyar piac átfogó és mélyreható ismeretével 2022. október 1-jétől tölti be a magyarországi üzleti vezetői pozíciót. Elődje, Alberto Vercelli a Nespresso nyugat-európai zónájában folytatja a karrierjét.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Robbanás előtt a kávé és a tea ára
A reggeli kávé vagy a délutáni tea nem csupán ízlés…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Egyharmad Balatonnak megfelelő öntözővíz-készlet áll rendelkezésre
A rendkívüli aszály és a csapadékhiány ellenére minden öntözési igényt…
Tovább olvasom >A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú eleme
A gazdáknak ingyenesen biztosított öntözővíz az aszállyal szembeni védekezés kulcsfontosságú…
Tovább olvasom >