Újra magyar szakember a Nespresso élén
Skandináviából tér haza a Nespresso régi-új magyarországi üzleti vezetője: Flesch Gábor már korábban is betöltötte ezt a pozíciót, akkor többek között a romániai piacnyitás támogatása szerepelt a feladatai között. Elődje Alberto Vercelli regionális pozícióban folytatja a karrierjét.

Flesch Gábor
A közgazdász végzettségű szakember még 2007-ben csatlakozott a Nespresso-hoz magyarországi üzletfejlesztési menedzserként, majd 2011-től a Nespresso magyarországi vezetőjeként a romániai piacnyitást is támogatta. 2015-ben a cég európai csapatához igazolt át regionális üzletági menedzserként a skandináv piacokra összpontosítva. A következő felkérés 2018-ban érkezett: összehangolt skandináv stratégiát és egységes északi régiót kellett kialakítania a Nordic régió üzleti vezetőjeként. A gondoskodó vezetői stílusáról ismert szakember irányítása alatt új, a régió összetettségét sikeresen kezelő szervezeti struktúra, sokszínű és együttműködő csapat, valamint agilisabb, hatékonyabb és fogyasztóközpontúbb szervezet jött létre.
„Nagyon örülök, hogy hazatérhetek, és ismét támogathatom a Nespresso magyarországi üzletmenetét. Bár az üzleti környezet jelentősen megváltozott az elmúlt évek során, hiszem, hogy a jelentős gazdasági kihívásokon túl, számos lehetőség áll előttünk az értékteremtésre akár az innováció vagy a fenntarthatóság területén”
– összegzett Flesch Gábor, aki kivételes üzleti tapasztalatával és széleskörű piaci tudásával, továbbá a magyar piac átfogó és mélyreható ismeretével 2022. október 1-jétől tölti be a magyarországi üzleti vezetői pozíciót. Elődje, Alberto Vercelli a Nespresso nyugat-európai zónájában folytatja a karrierjét.
Kapcsolódó cikkeink
Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >