Újra magyar szakember a Nespresso élén
Skandináviából tér haza a Nespresso régi-új magyarországi üzleti vezetője: Flesch Gábor már korábban is betöltötte ezt a pozíciót, akkor többek között a romániai piacnyitás támogatása szerepelt a feladatai között. Elődje Alberto Vercelli regionális pozícióban folytatja a karrierjét.
A közgazdász végzettségű szakember még 2007-ben csatlakozott a Nespresso-hoz magyarországi üzletfejlesztési menedzserként, majd 2011-től a Nespresso magyarországi vezetőjeként a romániai piacnyitást is támogatta. 2015-ben a cég európai csapatához igazolt át regionális üzletági menedzserként a skandináv piacokra összpontosítva. A következő felkérés 2018-ban érkezett: összehangolt skandináv stratégiát és egységes északi régiót kellett kialakítania a Nordic régió üzleti vezetőjeként. A gondoskodó vezetői stílusáról ismert szakember irányítása alatt új, a régió összetettségét sikeresen kezelő szervezeti struktúra, sokszínű és együttműködő csapat, valamint agilisabb, hatékonyabb és fogyasztóközpontúbb szervezet jött létre.
„Nagyon örülök, hogy hazatérhetek, és ismét támogathatom a Nespresso magyarországi üzletmenetét. Bár az üzleti környezet jelentősen megváltozott az elmúlt évek során, hiszem, hogy a jelentős gazdasági kihívásokon túl, számos lehetőség áll előttünk az értékteremtésre akár az innováció vagy a fenntarthatóság területén”
– összegzett Flesch Gábor, aki kivételes üzleti tapasztalatával és széleskörű piaci tudásával, továbbá a magyar piac átfogó és mélyreható ismeretével 2022. október 1-jétől tölti be a magyarországi üzleti vezetői pozíciót. Elődje, Alberto Vercelli a Nespresso nyugat-európai zónájában folytatja a karrierjét.
Kapcsolódó cikkeink
Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >