Újra itt van Fido Dido
A 90-es évek ikonikus rajzolt figurája, Fido Dido most visszatért. A 7UP idén júliusban ünnepelte 90. születésnapját, és a jeles alkalomból termékei csomagolásán visszahozta a népszerű márkahőst. Minden 7UP termék dizájnján találkozhatunk Fidóval, aki három különféle, limitált kiadásban bukkan fel a különböző kiszerelésű 7UP üdítőalakok csomagolásán. Az egyedi kiadású termékek év végéig lesznek elérhetők az üzletekben.
Fido Dido alakját Joanna Ferrone és Sue Rose alkotta meg 1985-ben egy jól sikerült szalvétaskiccből. //
Kapcsolódó cikkeink
Hungaria-partnertalálkozó
Partnertalálkozóval ünnepelte a Hungaria pezsgőmárka 70 éves születésnapját. A május…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >