Újra itt van Fido Dido
A 90-es évek ikonikus rajzolt figurája, Fido Dido most visszatért. A 7UP idén júliusban ünnepelte 90. születésnapját, és a jeles alkalomból termékei csomagolásán visszahozta a népszerű márkahőst. Minden 7UP termék dizájnján találkozhatunk Fidóval, aki három különféle, limitált kiadásban bukkan fel a különböző kiszerelésű 7UP üdítőalakok csomagolásán. Az egyedi kiadású termékek év végéig lesznek elérhetők az üzletekben.
Fido Dido alakját Joanna Ferrone és Sue Rose alkotta meg 1985-ben egy jól sikerült szalvétaskiccből. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Sentix: jelentősen javult az euróövezet májusi befektetői bizalmi indexe
Az elemzők által vártnál jelentősebben javult, tavaly június óta a…
Tovább olvasom >Az utánpótlás-nevelést is támogatja a Logisztikai Évkönyv: már várják az idei szerzők jelentkezését
Idén ismét érkezik a Logisztikai Évkönyv legújabb száma, amely már…
Tovább olvasom >