Újra itt a Bizalom hónapja az Auchanban
A tavalyi év után idén is a bizalomról szól az október az Auchannál. Október 1. és 31. között nemcsak a különleges ajánlatok miatt lesz érdemes használni a Bizalomkártyát, hanem azért is, mert a legszerencsésebb vásárlók akár 1 millió Bizalompontot, azaz 1 millió forintot vagy két elektromos kerékpárt vihetnek haza.

Két csoportnak is kedveznek
Manapság egyre népszerűbbek a különböző hűségprogramok, ezt mutatja az is, hogy az Auchan vásárlóinak több mint fele rendelkezik már Bizalomkártyával vagy ennek digitális változatával, az OkAuchan applikációval. A Bizalomkártya-tulajdonosok amellett, hogy akár 30-50%-os kedvezményt érvényesíthetnek a megjelölt termékeknél, költéseik után még pontokat is gyűjthetnek, amelyeket egy következő vásárlás alkalmával egy az egyben (egy bizalompont egy forintot ér) felhasználhatnak.
A kedvező ajánlatok mellett az áruházlánc két vásárlói rétegének külön is szeretne segíteni azzal, hogy bizonyos napokon a vásárlásaik után háromszoros mennyiségű pontot ad, így a nyugdíjasok hétfőnként, a legalább egy 18 év alatti gyermeket nevelő családosok pedig péntekenként kapnak több levásárolható Bizalompontot.
Októberben pedig ennél is több lehetőséget kínál a hűségprogramja résztvevői számára, ugyanis nagyszabású kampányt indít. A tavalyihoz hasonló nyereményjátékkal várják a vásárlókat, amelyen akár egy teljes évi bevásárlás összegét is elnyerheti a legszerencsésebb, kétszázan 100 ezer Bizalomponttal, egy nyertes pedig két KTM elektromos biciklivel lesz gazdagabb. De ezenkívül kiemelt Bizalomkártyás ajánlatokkal, extra kuponokkal, áruházi kitelepüléssel is készülnek a programban résztvevők számára. Sőt elindul egy partnerprogram is, ahol a vásárlók a Bizalomkártya segítségével az Auchan áruházakon kívül is kedvezményes ajánlatokat vehetnek igénybe.
További részletek: https://bizalomkartya.auchan.hu/bizalomhonapja weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >