Újra itt a Bizalom hónapja az Auchanban
A tavalyi év után idén is a bizalomról szól az október az Auchannál. Október 1. és 31. között nemcsak a különleges ajánlatok miatt lesz érdemes használni a Bizalomkártyát, hanem azért is, mert a legszerencsésebb vásárlók akár 1 millió Bizalompontot, azaz 1 millió forintot vagy két elektromos kerékpárt vihetnek haza.
Manapság egyre népszerűbbek a különböző hűségprogramok, ezt mutatja az is, hogy az Auchan vásárlóinak több mint fele rendelkezik már Bizalomkártyával vagy ennek digitális változatával, az OkAuchan applikációval. A Bizalomkártya-tulajdonosok amellett, hogy akár 30-50%-os kedvezményt érvényesíthetnek a megjelölt termékeknél, költéseik után még pontokat is gyűjthetnek, amelyeket egy következő vásárlás alkalmával egy az egyben (egy bizalompont egy forintot ér) felhasználhatnak.
A kedvező ajánlatok mellett az áruházlánc két vásárlói rétegének külön is szeretne segíteni azzal, hogy bizonyos napokon a vásárlásaik után háromszoros mennyiségű pontot ad, így a nyugdíjasok hétfőnként, a legalább egy 18 év alatti gyermeket nevelő családosok pedig péntekenként kapnak több levásárolható Bizalompontot.
Októberben pedig ennél is több lehetőséget kínál a hűségprogramja résztvevői számára, ugyanis nagyszabású kampányt indít. A tavalyihoz hasonló nyereményjátékkal várják a vásárlókat, amelyen akár egy teljes évi bevásárlás összegét is elnyerheti a legszerencsésebb, kétszázan 100 ezer Bizalomponttal, egy nyertes pedig két KTM elektromos biciklivel lesz gazdagabb. De ezenkívül kiemelt Bizalomkártyás ajánlatokkal, extra kuponokkal, áruházi kitelepüléssel is készülnek a programban résztvevők számára. Sőt elindul egy partnerprogram is, ahol a vásárlók a Bizalomkártya segítségével az Auchan áruházakon kívül is kedvezményes ajánlatokat vehetnek igénybe.
További részletek: https://bizalomkartya.auchan.hu/bizalomhonapja weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >