Újra elérhetők az M&M’s szezonális ízei Valentin-napon
Online jelent meg az M&M’s 2024-es Valentin-napi ajándékkalauza, benne számtalan személyre szabható ünnepi ajándékötlettel

Fotó: Mars, Inc.
Az M&M’s idén kizárólag online adta közre Valentin-napi ajándékkalauzát, amely személyre szabható ajándékötleteket, partykedvenceket és korlátozott ideig elérhető szezonális ízvariációkat kínál a potenciális vásárlóknak. A népszerű csokoládés cukorkamárka szív alakú cukorkadobozokkal, Valentin-napi ajándékpalackokkal és –üvegekkel kívánja felejthetetlenné tenni az ünnepet.
Emellett korlátozott ideig újra kapható lesz az M&M’s fehér csokis epershake ízváltozat – közölte a Mars, Inc.
Az ajándékot adni vágyók több mint 20 M&M’s színből, több száz clipart grafikából választhatnak, de a cukorkákra egyedi üzeneteket és fotót is nyomtathatnak. Azt is kiválaszthatják, milyen íze legyen a cukorka töltelékének – ét- vagy tejcsokoládés, mogyorós, karamellás, esetleg brownie-s.
A Statista szerint a szezonális édességek 2019-ben átlagosan 150 dollár havi forgalmat hoztak az amerikai kényelmi boltoknak. Az édességek számára fő szezont a Valentin-nap, a húsvét, a Halloween és a karácsonyi ünnepek jelentik, amelyeket 10-ből 9 fogyasztó ünnepel.
Convenience.org
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >