Újra együtt segített a Tesco és a Nestlé
Szeptember 26. és október 9. között újra összefogott a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen.
A kampányidőszakban a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlotta fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít.
Az akcióban az összes magyarországi Tesco hipermarket részt vett, így a vásárlók országszerte támogathatták az Élelmiszerbank munkáját a kampányban részt vevő édességek, kávé, babatápszer, állateledel és egyéb termékek megvásárlásával. Az Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, a vállalati partnerei által adományozott termékeket tartalmazó élelmiszercsomagot állít össze és juttatja el a rászorulóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >