Újra együtt segített a Tesco és a Nestlé
Szeptember 26. és október 9. között újra összefogott a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen.
A kampányidőszakban a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlotta fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít.
Az akcióban az összes magyarországi Tesco hipermarket részt vett, így a vásárlók országszerte támogathatták az Élelmiszerbank munkáját a kampányban részt vevő édességek, kávé, babatápszer, állateledel és egyéb termékek megvásárlásával. Az Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, a vállalati partnerei által adományozott termékeket tartalmazó élelmiszercsomagot állít össze és juttatja el a rászorulóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a Kärcher „Tiszta Menhely” közönségszavazása – három állatmenhely kapott támogatást a vállalat új társadalmi felelősségvállalási programjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Termékvisszahívás a Nestlénél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új vezetőt köszönt a MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
