Újra együtt segített a Tesco és a Nestlé
Szeptember 26. és október 9. között újra összefogott a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás ellen.
A kampányidőszakban a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlotta fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít.
Az akcióban az összes magyarországi Tesco hipermarket részt vett, így a vásárlók országszerte támogathatták az Élelmiszerbank munkáját a kampányban részt vevő édességek, kávé, babatápszer, állateledel és egyéb termékek megvásárlásával. Az Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, a vállalati partnerei által adományozott termékeket tartalmazó élelmiszercsomagot állít össze és juttatja el a rászorulóknak. //
Kapcsolódó cikkeink
Globális létszámcsökkentést hajt végre a Nestlé a hatékonyság jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kivezetésnek minden feltétele teljesült
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Duplájára nő ősszel a vadhúsforgalom a Kifli.hu-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

