Újra a polcokon a Bedeco Kakaó
A ’80-as évek közepén híressé vált Bedeco kakaó újra megjelenik a boltok polcain, modern formában és egészségtudatosabb, light verzióban. A Bedeco, amely egykor a magyar háztartások kedvenc kakaója volt, most a Nutriversum étrend-kiegészítő márka révén tér vissza, és nosztalgikus ízélményt kínál a régi és új generációk számára egyaránt – írja a Pénzcentrum.
A Bedeco kakaó az 1980-as évek egyik ikonikus magyar terméke volt, amelyet mindenki a fülbemászó reklámjai és jellegzetes csomagolása alapján ismert. A termék népszerűsége a rendszerváltás előtti időkben nemcsak az ízének volt köszönhető, hanem annak is, hogy könnyen elkészíthető volt, vízben vagy tejben pillanatok alatt feloldódott. A híres szlogen, „Mi az, amit iszol? – Bedeco.” generációk emlékezetébe égett.
A rendszerváltás után a Bedeco nem tudott versenyezni a piacra özönlő nyugati márkákkal, és többszöri koncepciófrissítés után 2016-ban végleg eltűnt a boltok polcairól. Azonban a márka öröksége nem tűnt el nyomtalanul: Zircen megmaradt a gyár és a szakemberek, akik az italpor gyártásának mesterei voltak. A fitneszipar és az egészséges életmód térnyerése után a gyár új irányt vett.
A Bedeco gyárat modernizálták, és az átalakítások révén napi szinten akár 9 tonna por, 1500 liter folyadék, 2 millió darab tabletta, 40,000 darab csokoládé szelet, és akár félmillió kapszula gyártására alkalmas. E stratégiai váltás eredményeként született meg a Nutriversum, amely azóta Magyarország egyik vezető étrend-kiegészítő márkája lett.
A Nutriversum szárnyai alatt a Bedeco kakaó újra megvásárolható lesz, de ezúttal a piaci igényekhez igazítva, light verzióban tér vissza. A termék megjelenése és íze emlékeztet a régi idők Bedeco kakaójára, de összetételében frissített, egészségtudatosabb formában kínálják.
Két másik termék, a kollagén és a fehérjepor is megkapja a Bedeco kakaó ízesítést, így a nosztalgia jegyében ezek is elérhetők lesznek a piacon. A Bedeco visszatérése nemcsak a régi ízek szerelmeseinek okoz örömet, hanem azoknak is, akik egészségtudatos alternatívákat keresnek a mindennapi táplálkozásukhoz.
Kapcsolódó cikkeink
A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >A narancslére, a kakaóra és lakásokra is érdemes rápillantani
A lakossági befektetéseknél leggyakrabban az állampapírok és különböző kötvények, valamint…
Tovább olvasom >Lassan újra lehet tervezni
A májusi Trade magazin BusinessMeetup&Dinner rendezvényen Noszek Péterrel, a Nestlé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >