Ujjnyalogatás bizonytalan időre felfüggesztve
A KFC első globális „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogenje a vírushelyzetre és a higiéniai előírásokra való tekintettel egy időre világszerte szünetel.
A KFC sajtóközleményét augusztus 24-én tette közzé honlapján, „ 2020-ban a leg-oda-nem-illőbb szlogenért járó díj nyertese a … KFC” címmel.
Az állítás igaz
145 országban több mint 24 000 KFC étterem kínálja a 75 éve megalkotott receptúra szerint készülő csirke fogásokat. A vállalat szerint a 64 éve jól működő és világszerte ismert „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogen népszerűségének titka, hogy igaz. A KFC csirke minősége, a titkos, 11 fűszer keverékével elért íz, a sütési módszer, mind hozzájárul, hogy az étkezés végén a fogyasztók mind a tíz ujjukat megnyalják. Hiába igaz azonban az állítás, ha ebben az eddig soha nem tapasztalt kihívásokat hozó évben nem helyénvaló ezt hirdetni.
-Egyedülálló helyzetben vagyunk – olyan ikonikus szlogenünk van, amely nem igazán illeszkedik a jelenlegi környezethez. Miközben szüneteltetjük a szlogen használatát, a világszerte sokak által kedvelt ételeink egyáltalán nem változnak – mondta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
A „finom” marad
Az „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogenből kikockázzák az ujjnyalogatást és marad az „It’s Good” (Finom).
Az Egyesült Királyságban már március óta ezzel az üzenettel kommunikáltak. Augusztus 24. után így kerül fel az óriásplakátokra és a marketing anyagokra, de még a csirkedarabokat tartalmazó ikonikus vödrökre is az USA-ban és számos országban.
A márka első globális marketing kampányát az öncenzúrázást magyarázó videóval kezdi valamint erőteljes digitális fókusz és önirónikus humor jellemzi. A videó a közösségi médiában, többek közt a YouTube-on és a TikTok-on is megjelenik. A KFC ügynöksége ebben a kampányban a britt Mother London.
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Egy román munkavállaló mobilisabb, jobban beszél nyelveket, mint egy magyar
Többek között az okokról is mesélt Baja Sándor, a Randstad…
Tovább olvasom >