Ujjnyalogatás bizonytalan időre felfüggesztve
A KFC első globális „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogenje a vírushelyzetre és a higiéniai előírásokra való tekintettel egy időre világszerte szünetel.
A KFC sajtóközleményét augusztus 24-én tette közzé honlapján, „ 2020-ban a leg-oda-nem-illőbb szlogenért járó díj nyertese a … KFC” címmel.
Az állítás igaz
145 országban több mint 24 000 KFC étterem kínálja a 75 éve megalkotott receptúra szerint készülő csirke fogásokat. A vállalat szerint a 64 éve jól működő és világszerte ismert „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogen népszerűségének titka, hogy igaz. A KFC csirke minősége, a titkos, 11 fűszer keverékével elért íz, a sütési módszer, mind hozzájárul, hogy az étkezés végén a fogyasztók mind a tíz ujjukat megnyalják. Hiába igaz azonban az állítás, ha ebben az eddig soha nem tapasztalt kihívásokat hozó évben nem helyénvaló ezt hirdetni.
-Egyedülálló helyzetben vagyunk – olyan ikonikus szlogenünk van, amely nem igazán illeszkedik a jelenlegi környezethez. Miközben szüneteltetjük a szlogen használatát, a világszerte sokak által kedvelt ételeink egyáltalán nem változnak – mondta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
A „finom” marad
Az „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogenből kikockázzák az ujjnyalogatást és marad az „It’s Good” (Finom).
Az Egyesült Királyságban már március óta ezzel az üzenettel kommunikáltak. Augusztus 24. után így kerül fel az óriásplakátokra és a marketing anyagokra, de még a csirkedarabokat tartalmazó ikonikus vödrökre is az USA-ban és számos országban.
A márka első globális marketing kampányát az öncenzúrázást magyarázó videóval kezdi valamint erőteljes digitális fókusz és önirónikus humor jellemzi. A videó a közösségi médiában, többek közt a YouTube-on és a TikTok-on is megjelenik. A KFC ügynöksége ebben a kampányban a britt Mother London.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >