Ujjnyalogatás bizonytalan időre felfüggesztve
A KFC első globális „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogenje a vírushelyzetre és a higiéniai előírásokra való tekintettel egy időre világszerte szünetel.
A KFC sajtóközleményét augusztus 24-én tette közzé honlapján, „ 2020-ban a leg-oda-nem-illőbb szlogenért járó díj nyertese a … KFC” címmel.
Az állítás igaz
145 országban több mint 24 000 KFC étterem kínálja a 75 éve megalkotott receptúra szerint készülő csirke fogásokat. A vállalat szerint a 64 éve jól működő és világszerte ismert „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogen népszerűségének titka, hogy igaz. A KFC csirke minősége, a titkos, 11 fűszer keverékével elért íz, a sütési módszer, mind hozzájárul, hogy az étkezés végén a fogyasztók mind a tíz ujjukat megnyalják. Hiába igaz azonban az állítás, ha ebben az eddig soha nem tapasztalt kihívásokat hozó évben nem helyénvaló ezt hirdetni.
-Egyedülálló helyzetben vagyunk – olyan ikonikus szlogenünk van, amely nem igazán illeszkedik a jelenlegi környezethez. Miközben szüneteltetjük a szlogen használatát, a világszerte sokak által kedvelt ételeink egyáltalán nem változnak – mondta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
A „finom” marad
Az „It’s Finger Lickin’ Good” (Ujjnyalogatóan finom) szlogenből kikockázzák az ujjnyalogatást és marad az „It’s Good” (Finom).
Az Egyesült Királyságban már március óta ezzel az üzenettel kommunikáltak. Augusztus 24. után így kerül fel az óriásplakátokra és a marketing anyagokra, de még a csirkedarabokat tartalmazó ikonikus vödrökre is az USA-ban és számos országban.
A márka első globális marketing kampányát az öncenzúrázást magyarázó videóval kezdi valamint erőteljes digitális fókusz és önirónikus humor jellemzi. A videó a közösségi médiában, többek közt a YouTube-on és a TikTok-on is megjelenik. A KFC ügynöksége ebben a kampányban a britt Mother London.
Kapcsolódó cikkeink
Aranykorát élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >