Újít a Rossmann: környezeti hatások ellen védelmet nyújtó hajápolási márkával bővült a kínálat
UV-sugárzás, légszennyezettség, hirtelen hőmérsékletváltozás – többek között ezektől a környezeti hatásoktól védi a hajat a Climaplex hajápolási márka. A márka újrahasznosított csomagolást és 97 százalékban természetes összetevőket használ a termékeiben, ezzel is segítve a környezet megóvását. A professzionális és klinikailag tesztelt termékek hazánkban kizárólag a Rossmann drogériákban érhetők el, ahol kilenc különböző készítmény, köztük alap és speciálisabb hajápolási termékek közül lehet választani.
Újabb hajápolási márkával bővült a Rossmann Magyarország kínálata, a Climaplex készítmények kizárólag a drogérialánc polcain érhetőek el hazánkban. A márka kilenc különböző termékével találkozhatunk, köztük alap – sampon és balzsam – és olyan speciális készítményekkel, mint a hajformázó spray, a hajvédő permet, a göndörítő vagy a szöszösödésgátló krém.
A Climpalex márka egy teljesen új, előremutató kategória a hajápolásban, ugyanis – a piacon egyedülálló módon – a klímaváltozás hajra és fejbőrre gyakorolt negatív hatásainak kezelésére alkották meg őket.
„A környezeti ártalmak, mint az extrém meleg, a pára, az UV-sugárzás vagy a légszennyezés a hajunkat sem kíméli. A hajfestés, mindennapos hajmosás, a hajformázás okozta hatások mellett tehát olyan termékekre van szükség, amelyek az egyre erősebb környezeti ártalmak ellen is védenek. Az emberi haj szerkezete ugyanis nincs felkészülve a folytonos külső stresszhatásokra, ezért megnyílt egy új terület a hajápolásban, amelyre világszerte elsőként lépett a tudományosan kifejlesztett és klinikailag tesztelt márka, a Climaplex. Amikor a hajápolási újdonságokat kerestünk, a cél az volt, hogy olyan márkát találjunk, ami professzionális, főleg természetes összetevőket tartalmaz, állatkísérletmentes és környezettudatos, de mégis elérhető árú”
– emelte ki Mitykó Mariann, a Rossmann kategória managere.
Természetes összetevők, professzionális hatás
A Climaplex termékei klinikailag bizonyítottan regenerálják és hatékonyan védik a hajat és a fejbőrt, továbbá a 100 százalékban újrahasznosított csomagolás és a 97 százalékban természetes összetevők segítik a környezet megóvását.
„Nagy örömmel álltam a márka mellé, mert engem és a vendégeimet is meggyőzték a termékek a tesztelés során. A Climaplex márka minden terméke szulfátmentes, szilikonmentes és parabénmentes. Emellett a termékek minden hajtípusra és textúrára kiválóan alkalmazhatóak, köszönhetően a gyártási technológiának és a különös szakértelemmel válogatott természetes összetevőknek”
– emelte ki Kollár Zsolt, a Climaplex bemutató fodrásza.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >