Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően sokszínű portfóliójának és folyamatos innovációinak, amelyek célja, hogy a fogyasztók különböző igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálását biztosítsa. Bár a 250 ml-es kiszerelés az energiaital-piac meghatározó csomagolási formája, a HELL legújabb, 500 ml-es termékvonala a hosszabb ideig tartó, frissítő ízekre vágyók igényeit is kielégíti.
Új, nagyobb kiszerelés, több ízválaszték
Az új, 500 ml-es HELL termékvonal öt ízváltozattal érkezik, köztük a jól ismert és közkedvelt Classic és Black Cherry ízekkel, valamint három vadonatúj ízzel, amelyek izgalmas alternatívát kínálnak a vásárlóknak.
Az új ízek, amelyek a HELL családot gazdagítják:
- Zöldalma
- Eper és banán
- Gojibogyó
Az új termékvonal bevezetése során a HELL arra is figyelmet fordított, hogy az italok elérhetők legyenek kedvező áron: a 500 ml-es dobozok mindössze £1.00 áron vásárolhatók meg, ami kiváló értéket képvisel mind a vásárlók, mind a kiskereskedők számára, miközben megtartja a vállalat számára fontos árrést is.
Kiemelkedő polci megjelenés és marketing támogatás
A HELL 500 ml-es termékei erős márkázással és vonzó ízválasztékkal jelennek meg a boltok polcain, így garantáltan felkeltik a vásárlók érdeklődését. A különféle elérhető ízek között mindenki találhat kedvére valót, ami ösztönzi az újabb termékválasztásokat. Emellett a HELL POS marketinganyagai is elérhetők, amelyek a polci megjelenést támogatják, így tovább segítve az eladásokat az üdítőital-kategóriában.
Piaci megjelenés
Az új, 500 ml-es HELL termékvonal 2024 október közepétől válik elérhetővé a kiskereskedők számára.
Kapcsolódó cikkeink
A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >Michele Morrone, Anthony Hopkins oldalán kapott főszerepet Maserati-testvérek életrajzi filmjében
Michele Morrone, akit a 365 nap filmek sztárjaként és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >