Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 10. 25. 11:49

A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően sokszínű portfóliójának és folyamatos innovációinak, amelyek célja, hogy a fogyasztók különböző igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálását biztosítsa. Bár a 250 ml-es kiszerelés az energiaital-piac meghatározó csomagolási formája, a HELL legújabb, 500 ml-es termékvonala a hosszabb ideig tartó, frissítő ízekre vágyók igényeit is kielégíti.

Új, nagyobb kiszerelés, több ízválaszték

Az új, 500 ml-es HELL termékvonal öt ízváltozattal érkezik, köztük a jól ismert és közkedvelt Classic és Black Cherry ízekkel, valamint három vadonatúj ízzel, amelyek izgalmas alternatívát kínálnak a vásárlóknak.

Az új ízek, amelyek a HELL családot gazdagítják:

  • Zöldalma
  • Eper és banán
  • Gojibogyó

Az új termékvonal bevezetése során a HELL arra is figyelmet fordított, hogy az italok elérhetők legyenek kedvező áron: a 500 ml-es dobozok mindössze £1.00 áron vásárolhatók meg, ami kiváló értéket képvisel mind a vásárlók, mind a kiskereskedők számára, miközben megtartja a vállalat számára fontos árrést is.

Kiemelkedő polci megjelenés és marketing támogatás

A HELL 500 ml-es termékei erős márkázással és vonzó ízválasztékkal jelennek meg a boltok polcain, így garantáltan felkeltik a vásárlók érdeklődését. A különféle elérhető ízek között mindenki találhat kedvére valót, ami ösztönzi az újabb termékválasztásokat. Emellett a HELL POS marketinganyagai is elérhetők, amelyek a polci megjelenést támogatják, így tovább segítve az eladásokat az üdítőital-kategóriában.

Piaci megjelenés

Az új, 500 ml-es HELL termékvonal 2024 október közepétől válik elérhetővé a kiskereskedők számára.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink