Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően sokszínű portfóliójának és folyamatos innovációinak, amelyek célja, hogy a fogyasztók különböző igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálását biztosítsa. Bár a 250 ml-es kiszerelés az energiaital-piac meghatározó csomagolási formája, a HELL legújabb, 500 ml-es termékvonala a hosszabb ideig tartó, frissítő ízekre vágyók igényeit is kielégíti.
Új, nagyobb kiszerelés, több ízválaszték
Az új, 500 ml-es HELL termékvonal öt ízváltozattal érkezik, köztük a jól ismert és közkedvelt Classic és Black Cherry ízekkel, valamint három vadonatúj ízzel, amelyek izgalmas alternatívát kínálnak a vásárlóknak.
Az új ízek, amelyek a HELL családot gazdagítják:
- Zöldalma
- Eper és banán
- Gojibogyó
Az új termékvonal bevezetése során a HELL arra is figyelmet fordított, hogy az italok elérhetők legyenek kedvező áron: a 500 ml-es dobozok mindössze £1.00 áron vásárolhatók meg, ami kiváló értéket képvisel mind a vásárlók, mind a kiskereskedők számára, miközben megtartja a vállalat számára fontos árrést is.
Kiemelkedő polci megjelenés és marketing támogatás
A HELL 500 ml-es termékei erős márkázással és vonzó ízválasztékkal jelennek meg a boltok polcain, így garantáltan felkeltik a vásárlók érdeklődését. A különféle elérhető ízek között mindenki találhat kedvére valót, ami ösztönzi az újabb termékválasztásokat. Emellett a HELL POS marketinganyagai is elérhetők, amelyek a polci megjelenést támogatják, így tovább segítve az eladásokat az üdítőital-kategóriában.
Piaci megjelenés
Az új, 500 ml-es HELL termékvonal 2024 október közepétől válik elérhetővé a kiskereskedők számára.
Kapcsolódó cikkeink
Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >