Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően sokszínű portfóliójának és folyamatos innovációinak, amelyek célja, hogy a fogyasztók különböző igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálását biztosítsa. Bár a 250 ml-es kiszerelés az energiaital-piac meghatározó csomagolási formája, a HELL legújabb, 500 ml-es termékvonala a hosszabb ideig tartó, frissítő ízekre vágyók igényeit is kielégíti.
Új, nagyobb kiszerelés, több ízválaszték
Az új, 500 ml-es HELL termékvonal öt ízváltozattal érkezik, köztük a jól ismert és közkedvelt Classic és Black Cherry ízekkel, valamint három vadonatúj ízzel, amelyek izgalmas alternatívát kínálnak a vásárlóknak.
Az új ízek, amelyek a HELL családot gazdagítják:
- Zöldalma
- Eper és banán
- Gojibogyó
Az új termékvonal bevezetése során a HELL arra is figyelmet fordított, hogy az italok elérhetők legyenek kedvező áron: a 500 ml-es dobozok mindössze £1.00 áron vásárolhatók meg, ami kiváló értéket képvisel mind a vásárlók, mind a kiskereskedők számára, miközben megtartja a vállalat számára fontos árrést is.
Kiemelkedő polci megjelenés és marketing támogatás
A HELL 500 ml-es termékei erős márkázással és vonzó ízválasztékkal jelennek meg a boltok polcain, így garantáltan felkeltik a vásárlók érdeklődését. A különféle elérhető ízek között mindenki találhat kedvére valót, ami ösztönzi az újabb termékválasztásokat. Emellett a HELL POS marketinganyagai is elérhetők, amelyek a polci megjelenést támogatják, így tovább segítve az eladásokat az üdítőital-kategóriában.
Piaci megjelenés
Az új, 500 ml-es HELL termékvonal 2024 október közepétől válik elérhetővé a kiskereskedők számára.
Kapcsolódó cikkeink
Díjjal zárja az évet a HELL
Amellett, hogy több piacvezető márkával és több mint 60 országot…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >