Újít a CBA
Új üzlettípus, a soft-diszkont bevezetését kezdte meg a CBA Kereskedelmi kft. A pár éven belül 150- 200 egységre tervezett CBA Cent nevű üzletlánc első áruháza csütörtökön a Pest megyei Mogyoródon nyílt meg – közölte az MTI-vel a cég.
A CBA a megváltozott piaci struktúra és a vásárlói igények hatására döntött az új diszkontlánc kiépítése mellett. A soft- diszkontlánc első üzlete 1000 négyzetméteren, 3500 termékkel várja a vásárlókat. Elsősorban élelmiszereket, de nem élelmiszer jellegű konyhai kiegészítő termékeket is árulnak a Cent diszkontokban.
A típusterv alapján épülő Cent diszkontok első egysége 300 millió forintos beruházással 3 hónap alatt készült el és 15 főt foglalkoztat. A CBA diszkont üzletláncának legtöbb egysége zöldmezős beruházásban épül majd fel. A tervek szerint a jövő év elején Alsónémedin, Enyingen, Kunszentmártonban, Mórahalmon és Kaposváron avatnak majd egy-egy üzletet.
A 100 százalékban magyar tulajdonú CBA kft-t ma több mint 3300 egységgel , 1500 francishe partnerrel és 43 tulajdonossal rendelkezik. 2008-as árbevételük bruttó 545 milliárd forint volt, 4 százalékkal magasabb az előző évinél – írja a profitline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >