Újít a CBA
Új üzlettípus, a soft-diszkont bevezetését kezdte meg a CBA Kereskedelmi kft. A pár éven belül 150- 200 egységre tervezett CBA Cent nevű üzletlánc első áruháza csütörtökön a Pest megyei Mogyoródon nyílt meg – közölte az MTI-vel a cég.
A CBA a megváltozott piaci struktúra és a vásárlói igények hatására döntött az új diszkontlánc kiépítése mellett. A soft- diszkontlánc első üzlete 1000 négyzetméteren, 3500 termékkel várja a vásárlókat. Elsősorban élelmiszereket, de nem élelmiszer jellegű konyhai kiegészítő termékeket is árulnak a Cent diszkontokban.
A típusterv alapján épülő Cent diszkontok első egysége 300 millió forintos beruházással 3 hónap alatt készült el és 15 főt foglalkoztat. A CBA diszkont üzletláncának legtöbb egysége zöldmezős beruházásban épül majd fel. A tervek szerint a jövő év elején Alsónémedin, Enyingen, Kunszentmártonban, Mórahalmon és Kaposváron avatnak majd egy-egy üzletet.
A 100 százalékban magyar tulajdonú CBA kft-t ma több mint 3300 egységgel , 1500 francishe partnerrel és 43 tulajdonossal rendelkezik. 2008-as árbevételük bruttó 545 milliárd forint volt, 4 százalékkal magasabb az előző évinél – írja a profitline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >Nyárzáró kedvezménnyel búcsúztatja a szezont a Rossmann
A Rossmann különleges kedvezménnyel zárja a nyarat: 2025. augusztus 11–17.…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a Waberer’s csoport nyeresége a második negyedévben
A Waberer’s csoport árbevétele a második negyedévben 7,2 százalékkal 203…
Tovább olvasom >