Újít a CBA
Új üzlettípus, a soft-diszkont bevezetését kezdte meg a CBA Kereskedelmi kft. A pár éven belül 150- 200 egységre tervezett CBA Cent nevű üzletlánc első áruháza csütörtökön a Pest megyei Mogyoródon nyílt meg – közölte az MTI-vel a cég.
A CBA a megváltozott piaci struktúra és a vásárlói igények hatására döntött az új diszkontlánc kiépítése mellett. A soft- diszkontlánc első üzlete 1000 négyzetméteren, 3500 termékkel várja a vásárlókat. Elsősorban élelmiszereket, de nem élelmiszer jellegű konyhai kiegészítő termékeket is árulnak a Cent diszkontokban.
A típusterv alapján épülő Cent diszkontok első egysége 300 millió forintos beruházással 3 hónap alatt készült el és 15 főt foglalkoztat. A CBA diszkont üzletláncának legtöbb egysége zöldmezős beruházásban épül majd fel. A tervek szerint a jövő év elején Alsónémedin, Enyingen, Kunszentmártonban, Mórahalmon és Kaposváron avatnak majd egy-egy üzletet.
A 100 százalékban magyar tulajdonú CBA kft-t ma több mint 3300 egységgel , 1500 francishe partnerrel és 43 tulajdonossal rendelkezik. 2008-as árbevételük bruttó 545 milliárd forint volt, 4 százalékkal magasabb az előző évinél – írja a profitline.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >