New Generation strategy at the forefront
The Klépierre Magyarország – present on the Hungarian market for more than 10 years – closed year 2016 with a performance beyond the expectations due to its novel strategy. The company that has two shopping centers in Budapest and four in the countryside focused to reach the Generation Y and Z, when managing the tenant mix, creating the services and planning the communication.
The repositioning of the tenant-mix has already begun at the end of 2015, when thanks to a successful contract with the Polish LPP, four new brands; the Sinsay, the Mohito, the House and the Cropp opened stores in the Corvin Plaza, and the Reserve has also updated and significantly also broadened its business and offer in the Corvin, in the Duna and in the Miskolc Plazas.
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az…
Tovább olvasom >Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >