New Generation strategy at the forefront
The Klépierre Magyarország – present on the Hungarian market for more than 10 years – closed year 2016 with a performance beyond the expectations due to its novel strategy. The company that has two shopping centers in Budapest and four in the countryside focused to reach the Generation Y and Z, when managing the tenant mix, creating the services and planning the communication.
The repositioning of the tenant-mix has already begun at the end of 2015, when thanks to a successful contract with the Polish LPP, four new brands; the Sinsay, the Mohito, the House and the Cropp opened stores in the Corvin Plaza, and the Reserve has also updated and significantly also broadened its business and offer in the Corvin, in the Duna and in the Miskolc Plazas.
Kapcsolódó cikkeink
2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >Az EU kiskereskedelmi kiadásainak aránya tovább csökken: jelentés a GfK-tól
A GfK legfrissebb tanulmánya szerint az Európai Unió kiskereskedelmi kiadásainak…
Tovább olvasom >Több ezer eladó fog hiányozni a német kiskereskedelmi szektorból 2027-re
A német élelmiszer-kiskereskedelmi ágazatban 2027-re hatalmas hiány várható szakképzett munkaerőből,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy román munkavállaló mobilisabb, jobban beszél nyelveket, mint egy magyar
Többek között az okokról is mesélt Baja Sándor, a Randstad…
Tovább olvasom >Stabil árak várhatóak az ünnepi halfogyasztáshoz
A halgazdaságokban hetek óta tart a lehalászás, és a Hortobágy…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >