New Generation strategy at the forefront
The Klépierre Magyarország – present on the Hungarian market for more than 10 years – closed year 2016 with a performance beyond the expectations due to its novel strategy. The company that has two shopping centers in Budapest and four in the countryside focused to reach the Generation Y and Z, when managing the tenant mix, creating the services and planning the communication.
The repositioning of the tenant-mix has already begun at the end of 2015, when thanks to a successful contract with the Polish LPP, four new brands; the Sinsay, the Mohito, the House and the Cropp opened stores in the Corvin Plaza, and the Reserve has also updated and significantly also broadened its business and offer in the Corvin, in the Duna and in the Miskolc Plazas.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >MNB: átmenetileg emelkedik, de 2025-ben a három százalékos sávban alakulhat az infláció
A következő hónapokban átmenetileg emelkedik, 2025 egészében azonban jobbára a…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >