New Generation strategy at the forefront
The Klépierre Magyarország – present on the Hungarian market for more than 10 years – closed year 2016 with a performance beyond the expectations due to its novel strategy. The company that has two shopping centers in Budapest and four in the countryside focused to reach the Generation Y and Z, when managing the tenant mix, creating the services and planning the communication.
The repositioning of the tenant-mix has already begun at the end of 2015, when thanks to a successful contract with the Polish LPP, four new brands; the Sinsay, the Mohito, the House and the Cropp opened stores in the Corvin Plaza, and the Reserve has also updated and significantly also broadened its business and offer in the Corvin, in the Duna and in the Miskolc Plazas.
Kapcsolódó cikkeink
GKI-elemzés: árréstop – mentőöv a vásárlóknak, béklyó a piacnak
Nagy Márton miniszter bejelentésé alapján, 2025 márciusában a Magyar kormány…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Nem áprilisi tréfa: Ezt a különlegességet kóstolhatod meg a hazai McDonald’s-ban
A social média világában szinte naponta tűnnek fel újabb és…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >