Újgenerációs rich media hirdetések a TEN portfóliójában

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 09. 17. 10:09

A hagyományos online bannerhirdetések egyre nehezebben tudják kiszolgálni a növekvő hirdetési igényeket, célokat. Nem elég, ha szép a branding, a legnagyobb kihívás, hogy a felhasználók a lehető legtöbb időt töltsék el az üzenettel. Ehhez elsősorban nagy felületet kell biztosítani.

67459

Az ilyen teljes képernyős, „kinyíló” formátumokban szinte korlátlan interaktív lehetőségek rejlenek. Olyan microsite jellegű weboldalakra van szükség, amelyek a márka üzenetét helyezik a középpontba, szórakoztatnak, információt közölnek, terméket mutatnak be, interakciót váltanak ki, és végső soron vásárlásra ösztönöznek.

Az üzenet legyen egyszerű, a fogyasztók nem akarnak egy hirdetésben túl sok információt kis felületen magukba fogadni. Inkább arra van szükség, hogy a legújabb internetezési szokásokat vigyük be a hirdetésekbe. Ilyenek például a „scroll”, a „swipe”, a korlátlan videófogyasztás, a képgaléria vagy például a közösségimédia-beágyazások.

Ha egy hirdetésben a legújabb technológiát és designt ötvözzük a fogyasztók trendi felhasználói szokásaival, majd bármilyen eszközre és képernyőre hatékonyan eljuttatjuk azt, akkor biztosak lehetünk benne, hogy kiemelkedhetünk a „bannerzajból”. Nem klasszikus hirdetésekre van szükség: prezentálni kell a márkát, és megadni a lehetőséget, hogy mindenki saját maga döntse el, hogy szeretné-e megnézni az előadást vagy sem.

Ha megszereztük a figyelmet, akkor azt ne engedjük el. Vessünk be mindent, amink van: tv-reklám, termékválasztók, „hotspotok”, játékok, térkép, árak, színválasztó, egyedi, kreatív megvalósítások. Legyen olyan, mint egy digitális POS, mintha egy online szórólapot adnánk a fogyasztó kezébe. Mindezt úgy kell elkészíteni, hogy a meglévő kommunikációs anyagokat használjuk fel gyorsan, költséghatékonyan.

Ezeket az igényeket figyelembe véve, a TEN minden eddiginél hatékonyabb technológiával és prémiumszolgáltatással egybekötött új hirdetési formátumokat fejlesztett ki és vezetett be a hazai és nemzetközi piacra.

– Az elmúlt években számos fontos változáson mentünk keresztül. A TEN az egyik legnagyobb, saját technológiájú, független rich media hirdetési hálózattá nőtte ki magát a közép-kelet-­európai régióban. Több mint 3000 kampányt készítettünk és indítottunk el sikeresen, közel 300 márka megbízásából. Mostanra elmondhatjuk magunkról, hogy a legkorszerűbb online hirdetési formátumokat kínáljuk a közép-európai piacon – mondja el Bence Domonkos, a cég egyik alapítója.

A korábban a hirdetők körében Ebola Média néven ismertté vált ügynökség idén teljes név- és arculatváltásra szánta el magát, részben azért, mert olyan megjelenést szerettek volna, amely hűen közvetíti a cég márkaértékeit. A cég neve júniustól TEN – Technology. Engagement. Network.

– A növekedésünkkel párhuzamosan folyamatosan fejlesztettük a hirdetési technológiánkat és szolgáltatásainkat, amivel együtt változtak az erősségeink, értékeink is. Felnőttünk, és ezt szeretnénk az új nevünkkel is kifejezni, a világ bármelyik országában – indokolja Bence Domonkos a névváltozást.

A TEN 2006 óta készít rich media hirdetéseket hazai és nemzetközi hirdetők és ügynökségek megbízásából. A teljes körű szolgáltatások közé tartozik az egyedi kreatívok és kampányok előállítása, a releváns célzás, a média­menedzsment és a transzparensmérés is. TEN-kampányok indítása összesen 16 közép-európai országban lehetséges a több mint 5000 weboldalból álló saját hirdetői hálózaton keresztül. (x)

Kapcsolódó cikkeink