Újgenerációs csomagolóanyag a zöldség-gyümölcs szektorban
Hosszabb ideig maradnak frissek a zöldségek és gyümölcsök egy innovatív, jövőtudatos, körforgásos gazdaságba tökéletesen illeszkedő csomagolóanyagnak köszönhetően.
A mikrohullám papírlemez alapanyag használata a kis kiszerelésű zöldség, gyümölcs esetében új a magyar piacon, a DS Smith 100%-ban újrahasznosítható, testre szabható, kiváló áruvédelmet biztosító megoldása hamarosan megjelenik a boltok polcain.
A globális változások okán új megközelítés szükséges a csomagolási piacon is. A kisméretű mikrohullámú zöldség-gyümölcs megoldás képes egyszerre kreatív módon választ adni a többoldalú kihívásokra. A természetes alapú opció a műanyaghoz képest akár 3 nappal is tovább frissen tartja a zöldség-gyümölcs terményeket, stabilabb tartást ad a tálcáknak, miközben 100 százalékosan újrahasznosítható, ráadásul esztétikusabb, és költségben sem jelent feltétlenül nagyobb terhet.
A nemzetközi vállalat a Körforgásos Tervezés Mérőszámait alkalmazva hozzájárul a környezetszennyezés és a hulladék mennyiségének csökkentéséhez, és támogatja a természeti erőforrások megújulását.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Áfareformot javasolnak szakértők a megfizethetőbb, egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerekért
Az Oxford Martin School és az Environmental Change Institute kutatói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >