Újgenerációs bolti analizálót mutat be az Amazon
Az Amazon bevezette Store Analytics nevű szolgáltatását, amely adatalapú elemzések elérését teszi lehetővé a brandek számára.

Az elemzéseknek köszönhetően sokkal jobb lesz a vásárlói élmény
A szolgáltatás kielemzi a termékeket, a reklámokat és a hirdetési kampányokat az Amazon Go és az Amazon Fresh üzletekben. A Store Analytics teljes és anonim képet ad az egyes brandek termékeinek teljesítményéről a hozzá kapcsolódó promóciókkal és hirdetésekkel együtt.
Ezek az elemzések segítik az üzleteket abban, hogy folyamatosan fejlesszék a vásárlói élményt azáltal, hogy optimalizálják a termékek bolton belüli elhelyezését, javítják a választékot és a termékek elérhetőségét.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Ismét bírságolták a Sheint: megtévesztő zöld állítások miatt lépett az olasz versenyhivatal
Újabb pénzügyi szankcióval sújtották a kínai alapítású fast fashion óriást,…
Tovább olvasom >Nem minden boltban használható a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány
Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik azt a 30…
Tovább olvasom >