Újgenerációs bolti analizálót mutat be az Amazon
Az Amazon bevezette Store Analytics nevű szolgáltatását, amely adatalapú elemzések elérését teszi lehetővé a brandek számára.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Amazon_just_walk_out_0-300x239.gif)
Az elemzéseknek köszönhetően sokkal jobb lesz a vásárlói élmény
A szolgáltatás kielemzi a termékeket, a reklámokat és a hirdetési kampányokat az Amazon Go és az Amazon Fresh üzletekben. A Store Analytics teljes és anonim képet ad az egyes brandek termékeinek teljesítményéről a hozzá kapcsolódó promóciókkal és hirdetésekkel együtt.
Ezek az elemzések segítik az üzleteket abban, hogy folyamatosan fejlesszék a vásárlói élményt azáltal, hogy optimalizálják a termékek bolton belüli elhelyezését, javítják a választékot és a termékek elérhetőségét.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >Online üzletet indít jövőre az Amazon Írországban
Az Amazon bejelentése szerint 2025-ben új weboldalt indít Írországban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >