Újgenerációs bolti analizálót mutat be az Amazon
Az Amazon bevezette Store Analytics nevű szolgáltatását, amely adatalapú elemzések elérését teszi lehetővé a brandek számára.

Az elemzéseknek köszönhetően sokkal jobb lesz a vásárlói élmény
A szolgáltatás kielemzi a termékeket, a reklámokat és a hirdetési kampányokat az Amazon Go és az Amazon Fresh üzletekben. A Store Analytics teljes és anonim képet ad az egyes brandek termékeinek teljesítményéről a hozzá kapcsolódó promóciókkal és hirdetésekkel együtt.
Ezek az elemzések segítik az üzleteket abban, hogy folyamatosan fejlesszék a vásárlói élményt azáltal, hogy optimalizálják a termékek bolton belüli elhelyezését, javítják a választékot és a termékek elérhetőségét.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >