Újgenerációs bolti analizálót mutat be az Amazon
Az Amazon bevezette Store Analytics nevű szolgáltatását, amely adatalapú elemzések elérését teszi lehetővé a brandek számára.

Az elemzéseknek köszönhetően sokkal jobb lesz a vásárlói élmény
A szolgáltatás kielemzi a termékeket, a reklámokat és a hirdetési kampányokat az Amazon Go és az Amazon Fresh üzletekben. A Store Analytics teljes és anonim képet ad az egyes brandek termékeinek teljesítményéről a hozzá kapcsolódó promóciókkal és hirdetésekkel együtt.
Ezek az elemzések segítik az üzleteket abban, hogy folyamatosan fejlesszék a vásárlói élményt azáltal, hogy optimalizálják a termékek bolton belüli elhelyezését, javítják a választékot és a termékek elérhetőségét.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Európában toboroz piacterére kereskedőket a Walmart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amazon: csökkenhet az irodai dolgozók létszáma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >