Újfajta automatát tesztel az egyik diszkontlánc Németországban
Az Aldi diszkontlánc a délnyugat-németországi Haßloch városban, nem messze Frankfurttól, egy állandóan működő „ALDImat” nevű automatát tesztel, hogy ezzel kompenzálja a rövidebb nyitvatartási idejét – írja a Retaildetail.eu nyomán az origo. A gép negyven terméket kínál, amelyek a grillezési és a reggeli igények kielégítésére szolgálnak.
Ez a világ első ALDImatja, mely csupa olyan termékeket árul, melyekre szükség lehet az üzlet nyitva tartási idején kívül is. Bevezetését az indokolta, hogy az üzletek nyitvatartási ideje korlátozottabb, mint a legtöbb versenytársé, ezért a diszkontlánc veszteségeket szenved a késő esti kerti sütögetéshez és a kora reggelhez kapcsolódó termékek értékesítésében.
Az automata értékesítés lehet az egyik módja annak, hogy az üzletlánc csökkentse a veszteségeit.
Az automata hűtve tárol mintegy negyvenféle árucikket, melyek között a nagyobb márkák termékei és a vállalat saját márkás termékei egyaránt megtalálhatók.
Az automata kiszolgálás felár, illetve sürgősségi díj nélkül zajlik, az árak megegyeznek az automatához tartozó üzletben kapható termékek árával.
A diszkontlánc emellett a pénztár nélkül dolgozó Amazon Go üzletek saját változatát próbálja kiépíteni olyan startupok segítségével, melyek az automatikus árufelismerés és az öntanuló gépi rendszerek területén fejlesztenek. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >