Újfajta automatát tesztel az egyik diszkontlánc Németországban
Az Aldi diszkontlánc a délnyugat-németországi Haßloch városban, nem messze Frankfurttól, egy állandóan működő „ALDImat” nevű automatát tesztel, hogy ezzel kompenzálja a rövidebb nyitvatartási idejét – írja a Retaildetail.eu nyomán az origo. A gép negyven terméket kínál, amelyek a grillezési és a reggeli igények kielégítésére szolgálnak.
Ez a világ első ALDImatja, mely csupa olyan termékeket árul, melyekre szükség lehet az üzlet nyitva tartási idején kívül is. Bevezetését az indokolta, hogy az üzletek nyitvatartási ideje korlátozottabb, mint a legtöbb versenytársé, ezért a diszkontlánc veszteségeket szenved a késő esti kerti sütögetéshez és a kora reggelhez kapcsolódó termékek értékesítésében.
Az automata értékesítés lehet az egyik módja annak, hogy az üzletlánc csökkentse a veszteségeit.
Az automata hűtve tárol mintegy negyvenféle árucikket, melyek között a nagyobb márkák termékei és a vállalat saját márkás termékei egyaránt megtalálhatók.
Az automata kiszolgálás felár, illetve sürgősségi díj nélkül zajlik, az árak megegyeznek az automatához tartozó üzletben kapható termékek árával.
A diszkontlánc emellett a pénztár nélkül dolgozó Amazon Go üzletek saját változatát próbálja kiépíteni olyan startupok segítségével, melyek az automatikus árufelismerés és az öntanuló gépi rendszerek területén fejlesztenek. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >