Újfajta automatát tesztel az egyik diszkontlánc Németországban
Az Aldi diszkontlánc a délnyugat-németországi Haßloch városban, nem messze Frankfurttól, egy állandóan működő „ALDImat” nevű automatát tesztel, hogy ezzel kompenzálja a rövidebb nyitvatartási idejét – írja a Retaildetail.eu nyomán az origo. A gép negyven terméket kínál, amelyek a grillezési és a reggeli igények kielégítésére szolgálnak.
Ez a világ első ALDImatja, mely csupa olyan termékeket árul, melyekre szükség lehet az üzlet nyitva tartási idején kívül is. Bevezetését az indokolta, hogy az üzletek nyitvatartási ideje korlátozottabb, mint a legtöbb versenytársé, ezért a diszkontlánc veszteségeket szenved a késő esti kerti sütögetéshez és a kora reggelhez kapcsolódó termékek értékesítésében.
Az automata értékesítés lehet az egyik módja annak, hogy az üzletlánc csökkentse a veszteségeit.
Az automata hűtve tárol mintegy negyvenféle árucikket, melyek között a nagyobb márkák termékei és a vállalat saját márkás termékei egyaránt megtalálhatók.
Az automata kiszolgálás felár, illetve sürgősségi díj nélkül zajlik, az árak megegyeznek az automatához tartozó üzletben kapható termékek árával.
A diszkontlánc emellett a pénztár nélkül dolgozó Amazon Go üzletek saját változatát próbálja kiépíteni olyan startupok segítségével, melyek az automatikus árufelismerés és az öntanuló gépi rendszerek területén fejlesztenek. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >