Újfajta automatát tesztel az egyik diszkontlánc Németországban
Az Aldi diszkontlánc a délnyugat-németországi Haßloch városban, nem messze Frankfurttól, egy állandóan működő „ALDImat” nevű automatát tesztel, hogy ezzel kompenzálja a rövidebb nyitvatartási idejét – írja a Retaildetail.eu nyomán az origo. A gép negyven terméket kínál, amelyek a grillezési és a reggeli igények kielégítésére szolgálnak.
Ez a világ első ALDImatja, mely csupa olyan termékeket árul, melyekre szükség lehet az üzlet nyitva tartási idején kívül is. Bevezetését az indokolta, hogy az üzletek nyitvatartási ideje korlátozottabb, mint a legtöbb versenytársé, ezért a diszkontlánc veszteségeket szenved a késő esti kerti sütögetéshez és a kora reggelhez kapcsolódó termékek értékesítésében.
Az automata értékesítés lehet az egyik módja annak, hogy az üzletlánc csökkentse a veszteségeit.
Az automata hűtve tárol mintegy negyvenféle árucikket, melyek között a nagyobb márkák termékei és a vállalat saját márkás termékei egyaránt megtalálhatók.
Az automata kiszolgálás felár, illetve sürgősségi díj nélkül zajlik, az árak megegyeznek az automatához tartozó üzletben kapható termékek árával.
A diszkontlánc emellett a pénztár nélkül dolgozó Amazon Go üzletek saját változatát próbálja kiépíteni olyan startupok segítségével, melyek az automatikus árufelismerés és az öntanuló gépi rendszerek területén fejlesztenek. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >