Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre és bevásárlásokra hatással vannak az újévi fogadalmak.

A fitt, fitness és vegán kifejezésekre januárban keresnek a legtöbben
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Bár január első napjait még nem az újévi fogadalmak jegyében töltötték a foodora vásárlói, a kezdeti kilengés – pizza és hamburger – után egyre többen álltak át az egészségesebb ételekre és a növényi opciókra. A vállalat adatai szerint januárban keresnek rá napi szinten a legtöbben a fitt, fitness és a vegán kifejezésekre, a legtöbb keresés egészen pontosan január 17-én és 18-án érkezik, a második helyezett pedig február. A többéves statisztika alapján viszont kijelenthető, hogy február után látványosan elfogy a lendület.
Az is jól látszik, hogy bár az „egészséges” keresőszó népszerűsége januárban kimagasló, a felhasználók egész évben folyamatosan keresik a tudatosabb opciókat és a tavalyi évhez képest átlagosan 17%-kal nőtt az ilyen irányú keresések száma. A különböző salátákra például egész évben hasonló mértékben keresnek rá, illetve a „fehérje” és a „protein” szavak is végig ugyanolyan népszerűek. //
Kapcsolódó cikkeink
Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a…
Tovább olvasom >NAV-ellenőrzések 2025: ki kerül a fókuszba?
A bizalmi vagyonkezelők, az élelmiszeripari vállalkozások transzferárazása és a globális…
Tovább olvasom >Tormaricum zöldségkrémek
Bemutatkozik a Tormaricum új termékcsaládja, melynek első három tagja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >