Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre és bevásárlásokra hatással vannak az újévi fogadalmak.

A fitt, fitness és vegán kifejezésekre januárban keresnek a legtöbben
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Bár január első napjait még nem az újévi fogadalmak jegyében töltötték a foodora vásárlói, a kezdeti kilengés – pizza és hamburger – után egyre többen álltak át az egészségesebb ételekre és a növényi opciókra. A vállalat adatai szerint januárban keresnek rá napi szinten a legtöbben a fitt, fitness és a vegán kifejezésekre, a legtöbb keresés egészen pontosan január 17-én és 18-án érkezik, a második helyezett pedig február. A többéves statisztika alapján viszont kijelenthető, hogy február után látványosan elfogy a lendület.
Az is jól látszik, hogy bár az „egészséges” keresőszó népszerűsége januárban kimagasló, a felhasználók egész évben folyamatosan keresik a tudatosabb opciókat és a tavalyi évhez képest átlagosan 17%-kal nőtt az ilyen irányú keresések száma. A különböző salátákra például egész évben hasonló mértékben keresnek rá, illetve a „fehérje” és a „protein” szavak is végig ugyanolyan népszerűek. //
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >