Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre és bevásárlásokra hatással vannak az újévi fogadalmak.

A fitt, fitness és vegán kifejezésekre januárban keresnek a legtöbben
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Bár január első napjait még nem az újévi fogadalmak jegyében töltötték a foodora vásárlói, a kezdeti kilengés – pizza és hamburger – után egyre többen álltak át az egészségesebb ételekre és a növényi opciókra. A vállalat adatai szerint januárban keresnek rá napi szinten a legtöbben a fitt, fitness és a vegán kifejezésekre, a legtöbb keresés egészen pontosan január 17-én és 18-án érkezik, a második helyezett pedig február. A többéves statisztika alapján viszont kijelenthető, hogy február után látványosan elfogy a lendület.
Az is jól látszik, hogy bár az „egészséges” keresőszó népszerűsége januárban kimagasló, a felhasználók egész évben folyamatosan keresik a tudatosabb opciókat és a tavalyi évhez képest átlagosan 17%-kal nőtt az ilyen irányú keresések száma. A különböző salátákra például egész évben hasonló mértékben keresnek rá, illetve a „fehérje” és a „protein” szavak is végig ugyanolyan népszerűek. //
Kapcsolódó cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készült a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >GVH-elnök: A magyar nyelvi modellek fejlesztése nemzeti szuverenitási kérdés
Szakmai egyeztetésen fogadta Rigó Csaba Balázs, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Adománygyűjtéssel kapcsolatos visszaélések
Ezúton tájékoztatjuk a lakosságot, hogy a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati…
Tovább olvasom >