Újdonságokkal várja a XIXO az év végét

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 10. 22:00

A XIXO, hazai szénsavas üdítő és jegestea márka az év utolsó hónapjaiban is újdonságokkal lepi meg a minőségi frissítők kedvelőit. Jegestea kategóriában már kapható a karácsonyi illatokat és ízeket idéző, limitált kiadású jegestea, a XIXO cseresznye-vanília fekete tea, amelynek első értékesítési adatai kiemelkedőek, míg a piaci visszajelzések rendkívül biztatóak.

Galántai György - HELL Energy

Galántai György
kereskedelmi igazgató
HELL Energy Magyarország

– A szénsavas italok kedvelőit két új termékkel lepjük meg, hiszen hamarosan a boltok polcaira kerül a XIXO Tonic és XIXO Ginger Ale. Az új ízvariációk megszületésénél több gasztronómiai szakember is segédkezett, hogy az aranyló gyömbér és a frissítő tonik magában vagy akár koktélként fogyasztva pezsdítse fel a hétköznapokat, mondja Galántai György, a HELL Energy kereskedelmi igazgatója. A cég még egy különleges ajánlattal készült a növekvő kosárméretű nagybevásárlások időszakára: a legkedveltebb XIXO szénsavas italai és jegesteái 24 darabos családi csomagban kerülnek forgalomba. A bevezetést nagyszabású kommunikációs kampány kíséri Lékai-Kiss Ramóna főszereplésével, aki a XIXO márkanagyköveteként népszerűsíti a környezettudatos, hazai frissítők fogyasztását.

– A XIXO termékcsalád új tagjai is a végtelenszer újrahasznosítható alumínium italdobozban kerülnek forgalomba, ezért aki XIXO termékeket vásárol, a zöld csomagolóanyagok és a környezetvédelem mellett teszi le a voksát – teszi hozzá Galántai György. //

Kapcsolódó cikkeink