Újdonságokkal rukkol elő a Tokaj Kereskedőház
A Tokaj Kereskedőház borbemutatóján Kiss István, a társaság vezérigazgatója beszámolt a cég tavalyi eredményeiről és az idei tervekről. Erre az évre a kereslet szűkülése miatt 3,2 milliárd forint körüli bevételt várnak a tavalyi 3,8 milliárddal szemben
A kereskedőház az elmúlt években belföldön egyedülálló szervízszolgáltatást alakított ki, azzal a céllal, hogy a legnagyobb mértékben tudjon reagálni vevői kérésére, továbbá, hogy a fogyasztói igényeket direkt módon is képes legyen érzékelni és kezelni. A Kereskedőház éves szinten mintegy 7.200.000 palackot termel, 90 százalékos lefedettséggel – hangzott el a rendezvényen.
A tájékozató alatt bemutatták a Prémium Section és a Grand Selection termékcsaládot, mely a mai igényekhez alkalmazkodva elsősorban a fiatalokhoz és a borhoz értőkhöz szól.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >