Újdonságokkal rukkol elő a Tokaj Kereskedőház
A Tokaj Kereskedőház borbemutatóján Kiss István, a társaság vezérigazgatója beszámolt a cég tavalyi eredményeiről és az idei tervekről. Erre az évre a kereslet szűkülése miatt 3,2 milliárd forint körüli bevételt várnak a tavalyi 3,8 milliárddal szemben
A kereskedőház az elmúlt években belföldön egyedülálló szervízszolgáltatást alakított ki, azzal a céllal, hogy a legnagyobb mértékben tudjon reagálni vevői kérésére, továbbá, hogy a fogyasztói igényeket direkt módon is képes legyen érzékelni és kezelni. A Kereskedőház éves szinten mintegy 7.200.000 palackot termel, 90 százalékos lefedettséggel – hangzott el a rendezvényen.
A tájékozató alatt bemutatták a Prémium Section és a Grand Selection termékcsaládot, mely a mai igényekhez alkalmazkodva elsősorban a fiatalokhoz és a borhoz értőkhöz szól.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >