Újdonságokkal rukkol elő a Tokaj Kereskedőház
A Tokaj Kereskedőház borbemutatóján Kiss István, a társaság vezérigazgatója beszámolt a cég tavalyi eredményeiről és az idei tervekről. Erre az évre a kereslet szűkülése miatt 3,2 milliárd forint körüli bevételt várnak a tavalyi 3,8 milliárddal szemben
A kereskedőház az elmúlt években belföldön egyedülálló szervízszolgáltatást alakított ki, azzal a céllal, hogy a legnagyobb mértékben tudjon reagálni vevői kérésére, továbbá, hogy a fogyasztói igényeket direkt módon is képes legyen érzékelni és kezelni. A Kereskedőház éves szinten mintegy 7.200.000 palackot termel, 90 százalékos lefedettséggel – hangzott el a rendezvényen.
A tájékozató alatt bemutatták a Prémium Section és a Grand Selection termékcsaládot, mely a mai igényekhez alkalmazkodva elsősorban a fiatalokhoz és a borhoz értőkhöz szól.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >