Újdonságokkal és 250 tonna grilltermékkel készül a SPAR a grillszezonra
Háromszázötven tonnányi friss hússal és kétszázötven tonna grilltermékkel készül a SPAR Magyarország az idei grillszezonra. Ezek döntő többsége az áruházlánc saját, szigorú minőségbiztosítási rendszerrel működő bicskei és perbáli húsüzeméből kerül ki.
Egyre melegebbek a napok, a május már a kertekbe csábít, baráti, családi összejövetelek szerveződnek, s természetesen előkerül a grillsütő, a bogrács, a halrács, nyársak, sütőlapok, barbecue-kellékek, füstölők, hogy a vidám hangulatú, közös sütögetések, főzések még feledhetetlenebbé tegyék a szabadban töltött napokat.
„Vállalatunk évek óta gondosan felkészül a grillszezonra, s ezekben a hónapokban a vásárlóink által már megkedvelt termékeken túl minden esztendőben igyekszünk olyan újdonságokkal is előrukkolni, amelyek tovább színesítik a grill-palettát. Idén ilyen lesz a jalapeño grillkolbász, amely a már piacon lévő, jól ismert 38 különböző grillkolbászunk mellé sorakozik fel, de szintén újdonságként a mostani szezonra nyers, friss, 100 százalékban Angus marhahúsból készült fűszeres és fokhagymás grillkolbásszal is készülünk. A friss húsok és grillkészítmények zöme a bicskei, míg kisebb hányaduk a perbáli húsüzemünkből kerül ki, amelyek az elmúlt két évben lezajlott nagyszabású, több mint egymilliárd forint értékű fejlesztések révén Közép-Európa legkorszerűbb húsfeldolgozó létesítményei közé tartoznak”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Hozzátette: büszkék rá, hogy a vásárlók asztalára egész évben ellenőrzött, főként magyar alapanyagokból készült, minőségi termékeket juttatnak el, s ez a grillszezonban sincs másképp.
Magyaros és egzotikus grill-ízek
A SPAR és INTERSPAR áruházak csemegepultjaiban a nyári szezonban az előre ízesített grillkolbászok széles választékát csomagolva találják meg a vásárlók, de közkedvelt ilyenkor a pultos magyaros tarja szelet és csülök, a császárszalonna-szelet, vagy épp a sütnivaló nyerskolbász. A SPAR Regnum húsüzemek gyártják a sertésalapú, magas hústartalmú grilltermékek nagy részét, de a jól ismert, kedvelt márkák is megtalálhatók lesznek az üzletekben. A frisshús-kínálat sertés, marha, Angus érlelt marha, borjú és bárány húsokból áll.
A csemegepultoknál ilyenkor a sonkás-sajtos grillkolbász a legnépszerűbb, míg az önkiszolgáló részen a kisebb kiszerelésű, 270 grammos kolbászok fogynak leginkább. Jellemzően a baromfi és a friss hús termékeknél is az 50-80 dekagrammos előrecsomagolt változatot részesítik előnyben a fogyasztók, akik a nyári időszakban mind a kolbászokat, mind a színhús termékeket egyaránt szívesen választják. Ezek közül ízben továbbra is a sajtos grillkolbász a legkedveltebb, a baromfi és más friss húsok esetében pedig a magyaros – paprikás, fokhagymás, pikáns, csípős – ízvilág viszi el a pálmát, de népszerűek az olyan különleges ízesítések is, mint amilyen a juharszirupos vagy a sörös.
Ami a grillezéshez még szükséges
Az elektromos grillek választéka idén raclette-grillekkel bővült, e termékkörben az eladások 80 százalékát pedig a kontakt-grillek teszik ki: ezek tökéletes megoldást jelentenek akár egy tömblakás teraszán is. A termékek több árkategóriában is elérhetőek a SPAR választékában. A cég kínálatában több mint 100 grillezéshez köthető termék található a non-food kategóriában, köztük számos grillgép – elektromos, gázos és természetesen faszenes -, különböző grilleszközök, mint amilyen például az öntöttvas húsprés, grilltisztító, grillcsipeszek, fogók, grillkesztyűk, injektorok, grillövek és grillhőmérők. A szezonban az alutálcák, teflon bbq lapok, begyújtók, fújtatók is a választék részét képezik, de az üzletlánc nem feledkezik meg a hagyományos bográcsos és tárcsás sütögetés szerelmeseiről sem: az ehhez szükséges eszközök több méretben és fajtában is elérhetők a polcokon. Újdonságként megjelentek a SPAR saját márkás grilltálcái, begyújtós termékei, s a vásárlói igényeket figyelembe véve egy olcsóbb árkategóriás smoker is része a választéknak.
Töretlen a kézműves sörök sikere
A grillezés szinte elengedhetetlen kelléke a fentieken túl a sör, amely a hazai fogyasztók egyik kedvenc nyári itala. A gazdasági helyzet egyik következményeként a vásárlók egy része előnyben részesíti az alacsonyabb árfekvésű termékeket és felértékelődött az akciók szerepe, de továbbra is töretlen a prémium kategóriás, kézműves termékek iránti kereslet, s ezen belül egyre inkább törnek előre a savanyú sörök. A SPAR Magyarország kitart az elmúlt években felépített sörstratégiája mellett, ami a prémium-kategóriás, részben hazai kisüzemi termékeket helyezi előtérbe, de reagálva a jelenlegi gazdasági helyzetre, egyre erősebb szerepet biztosítanak ennél a kategóriánál is a nagyobb gyakoriságú akciózásoknak, mennyiségi kedvezményeknek, hűségprogramoknak. Az utóbbi esztendőkben folyamatosan nőtt az alkoholmentes sörváltozatok jelenléte, s ma már szinte minden jelentős, erős brand képviselteti magát ebben a termékcsoportban is, a belépőáras söröktől egészen a prémium szegmensig. Ez a trend a szakértők szerint az elkövetkező években is kitart, vagyis egyre közkedveltebb lesz az alkoholmentes sörfogyasztás Magyarországon is.
Kedvezményekből nincs hiány
A vásárlókat a hetente csökkenő árak mellett az egyéb kedvezmények, akciók, hűség-, és kuponajánlatok is segítik abban, hogy minél kevesebbet költsenek, miközben továbbra is minőségi és nagyrészt hazai forrásból származó termékek széles kínálatából válogathatnak. Nemcsak a mindig alacsony árú PIROS ÁRAK Promóció termékei, de a sárga címkés, hetente megújuló akciós termékeket bemutató szórólapos kínálat is ezt a célt szolgálja. A MySPAR mobilalkalmazás pedig még tovább bővíti az elérhető kedvezmények körét: a hetente frissülő, egy-egy kiemelt árucikkre vonatkozó kuponajánlataival, valamint az alkalmazásban is már elérhető havi rendszerességgel kiadott 20%-os kupon digitális verziójával is segít a takarékoskodásban. A SuperShop-kártya használatával nemcsak később levásárolható pontokat gyűjthetnek, de további termékkedvezményekhez is hozzájuthatnak a vásárlók, akiknek érdemes hétvégén is ellátogatniuk a SPAR és INTERSPAR üzletekbe, hiszen péntektől-vasárnapig extra ajánlatok várják őket.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >