Újdonságok a Tesco Organic családban
Az egészséges táplálkozás jegyében a Tesco szeptemberben 6 új biotermékkel bővítette saját márkás kínálatát, amelyben ezentúl a chia mag, a quinoa, a goji bogyó, a lenmag, a kókuszliszt és a kókuszvirágcukor is megtalálható. A vásárlók így már több mint 100 különféle organikus Tesco-termék közül válogathatnak.
 
Ez év nyarán a bioélelmiszerek értékesítése egyharmadával nőtt a Tescóban. Az eladások felét az áruházlánc saját márkás termékei generálták, amelyek közül a sóspálcika, a perec és a teljes kiőrlésű spagetti a legnépszerűbbek. A biozöldség- és gyümölcsfélék legalább 95 százalékban biogazdálkodásból származnak, ami azt jelenti, hogy a gazdaságban nem használnak vegyi rovarirtó szereket, műtrágyát vagy genetikailag módosított organizmusokat. //
Kapcsolódó cikkeink
57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ értetlenül áll a kormány döntése előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Még mindig visszafogottan teljesít a magyar gazdaság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stagnált a magyar GDP a harmadik negyedévben – a szolgáltatások húzták, az ipar és az építőipar gyengélkedett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					