Újdonságok a Tesco Organic családban
Az egészséges táplálkozás jegyében a Tesco szeptemberben 6 új biotermékkel bővítette saját márkás kínálatát, amelyben ezentúl a chia mag, a quinoa, a goji bogyó, a lenmag, a kókuszliszt és a kókuszvirágcukor is megtalálható. A vásárlók így már több mint 100 különféle organikus Tesco-termék közül válogathatnak.
Ez év nyarán a bioélelmiszerek értékesítése egyharmadával nőtt a Tescóban. Az eladások felét az áruházlánc saját márkás termékei generálták, amelyek közül a sóspálcika, a perec és a teljes kiőrlésű spagetti a legnépszerűbbek. A biozöldség- és gyümölcsfélék legalább 95 százalékban biogazdálkodásból származnak, ami azt jelenti, hogy a gazdaságban nem használnak vegyi rovarirtó szereket, műtrágyát vagy genetikailag módosított organizmusokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Napenergiával termeli meg az áruházi energiaszükséglet 26 százalékát a Tesco
Napelemes háztartási méretű kiserőműveket épített ki 25 áruháza tetején a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >