Újdonságok a Tesco Organic családban
Az egészséges táplálkozás jegyében a Tesco szeptemberben 6 új biotermékkel bővítette saját márkás kínálatát, amelyben ezentúl a chia mag, a quinoa, a goji bogyó, a lenmag, a kókuszliszt és a kókuszvirágcukor is megtalálható. A vásárlók így már több mint 100 különféle organikus Tesco-termék közül válogathatnak.
Ez év nyarán a bioélelmiszerek értékesítése egyharmadával nőtt a Tescóban. Az eladások felét az áruházlánc saját márkás termékei generálták, amelyek közül a sóspálcika, a perec és a teljes kiőrlésű spagetti a legnépszerűbbek. A biozöldség- és gyümölcsfélék legalább 95 százalékban biogazdálkodásból származnak, ami azt jelenti, hogy a gazdaságban nem használnak vegyi rovarirtó szereket, műtrágyát vagy genetikailag módosított organizmusokat. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a legnagyobb hazai kiskerlánc bevétel és profit alapján
Folytatódott a német diszkontláncok dinamikus bevételnövekedése tavaly a magyar piacon,…
Tovább olvasom >A Tesco utáni második helyen a Lidl és az Aldi az Egyesült Királyságban
A Lidl és az Aldi diszkont szupermarketek jelenleg csak a…
Tovább olvasom >A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Farm 2 Fork Stratégia: EFSA tudományos vélemény a sertéstartás állatjóléti körülményeiről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) 2022. augusztus 10-én publikálta tudományos…
Tovább olvasom >Már van olyan élelmiszerlánc, ahol részletekben lehet fizetni a nagybevásárlást
Egy brit élelmiszerlánc részletfizetést tesz lehetővé a vásárlói számára, hogy…
Tovább olvasom >Az elemzők sem számítottak ilyen szintű GDP növekedésre – ez lehet az oka
Ahogyan arról korábban mi is írtunk, 6,5%-kal nőtt a hazai…
Tovább olvasom >