Újdonságok a Fanta márkán belül
Áprilistól új, a világ különböző pontjairól érkezett ízvariációkkal készül felpörgetni a Fanta márka az újdonságra vágyók fantáziáját. Elsőként a Fanta Mangó Thaiföld lesz elérhető Magyarországon. Limitált darabszámban lesz elérhető a Mangó ízű élmény, hogy utána még idén felváltsa egy újabb íz. Ehhez kapcsolódva is feltűnik majd egy alternatív marketingeszköz a márkaértékek átadására: „Fanta Bőrönd” emberek járják Budapest utcáit és pályaudvarait, bemutatva a Fanta Világ életérzését, amely Magyarországra is megérkezett.
Csomagolásban újdonságot jelent a limitált számban kapható Fanta Bogyó. A palack gömbölyű formája egy narancshoz hasonlít, amely tökéletesen beleillik a tenyerünkbe. A termékhez kreatív és figyelemfelkeltő események is társulnak.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >