Újdonság a Kométától, fókuszban az egészséges táplálkozás
Magyarországon a felnőtt lakosság mintegy 1,5–3,5 százaléka, míg a gyermekek 0,3–7,5 százaléka szenved a táplálékallergia valamely formájától. A Kométa, mint a magyar húsipar egyik legjelentősebb szereplője, kiemelt feladatának tartja az egészséges táplálkozást. A vállalat legújabb fejlesztése eredményeként szeptembertől a Kométa minőségi márkatermékek szójamentesek, ami a magyarországi kínálatban szinte egyedülálló. A szójafehérje helyett még több hús került a termékekbe, ami hozzájárult ahhoz, hogy a cég termékei rendelkezzenek az egyik legmagasabb hústartalommal a hazai piacon.
A legtöbbünk ismeretségi körében akadnak olyanok, akik bizonyos táplálék, vagy annak valamelyik összetevője hatására fizikai tüneteket észlelnek magukon. A táplálékallergia napjainkban egyre több ember életét keseríti meg annak ellenére, hogy a szakemberek komoly erőfeszítéseket tesznek a megelőzés érdekében és szakszerű kezeléseket alkalmaznak.
A Kométa az egészséget és az ételallergiások igényeit is szem előtt tartotta legfrissebb termékfejlesztése alkalmával. A vállalat a hazai húsfeldolgozó ipar egyik vezető képviselőjeként Magyarországon szinte egyedülálló újdonságot kínál vásárlóinak.
A Kométa kiváló minőségű termékei szeptembertől szójamentesek, gluténmentesek és a termék típustól függően laktóz-, és tejfehérje mentesek is. Ezzel párhuzamosan a termékek hústartalma jelentősen megnövekedett. A hústartalom szoros összefüggésben van a jó ízzel és a minőséggel, hiszen a több hús finomabb ízt, kevesebb allergént és így egészségesebb terméket jelent.
A Kométa hiszi, hogy a kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozás a jó közérzet kulcsa, ezért őszi reklámkampányának keretében hívja fel a fogyasztók figyelmét megújult termékei előnyeire. A változásokat a cég termékein is kiemelten feltüntette: a megújult csomagolásokon a termékek glutén-, laktóz- és tejfehérje mentességére is felhívja a figyelmet a szójamentességen kívül. A legújabb fejlesztés is igazolja, hogy a kaposvári cég ezúttal is hű maradt szlogenjéhez, miszerint „a jó táplálkozás a közös felelősségünk”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >