Újabb zöld és egészségtudatos intézkedések az ALDI-nál
Tovább folytatja a felhasznált műanyag mennyiségét csökkentő intézkedéseit az ALDI. A vállalat ambiciózus célkitűzése értelmében a „Tegyünk ma a holnapért” kampány keretében 2025-re a saját márkás termékei esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni, illetve 2025-ig 15%-kal csökkenti csomagolóanyag-felhasználását. Ennek egyik lépéseként 2019-ben kivezette kínálatából az egyszer használatos műanyag evőeszközöket, poharakat, tányérokat, amelyeket alternatív anyagból készült termékekkel helyettesített.
– Széles körű vásárlói igényfelmérésre alapozva elhatároztuk, hogy elhagyjuk a műanyag zárófedeleket a magyar beszerzésű saját márkás tejtermékeinkről. Első körben a vajkrém, kefir és sajtkrém esetében hagytuk el a plasztik zárófedelet, idén márciustól pedig a legkeresettebb, 450 g-os kiszerelésű tejfölökön sincs már műanyag zárófedél – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
2018 őszén az ALDI és az E.ON megállapodást kötött arról, hogy országos töltőállomás-hálózatot építenek ki elektromos autókhoz.
– A hálózat kiépítése folyamatos, jelenleg 12 megyében 75 töltővel állunk az autósok rendelkezésére. A szolgáltatás igénybevétele ingyenes, így jelenleg is díjfizetés nélkül használhatják az autósok – tette hozzá Bernhard Haider.
Az e-töltőpontok igénybevételét 2020. áprilistól az ingyenes drivE.ON mobil applikáció is segíti, amellyel követhető a kiválasztott töltőpont foglaltsága, és akár fél órával a tervezett használat előtt lefoglalható az állomás.
Az ALDI Magyarország nemcsak a fenntartható fejlődésre és bolygónk védelmére fektet kiemelt hangsúlyt, de az egészség- és környezettudatos vásárlókat is rendszeres innovációkkal szolgálja ki. A vállalat idén májustól új jelölőrendszerrel segíti az egyéni étrendet követő vásárlók tájékozódását.
– 2020 májusától új jelölőrendszert vezettünk be üzleteinkben: színek és piktogramok segítségével segítjük vásárlóinkat a bio-, vegán, vegetáriánus, hozzáadott cukor nélküli, illetve cukor-, pálmaolaj-, laktóz- és gluténmentes termékek könnyebb beazonosításában – ismertette az intézkedést Bernhard Haider.
A vállalat továbbá folyamatosan bővíti mentes kínálatát, amely immár több mint 110 árucikkből áll, így a vásárlók még több termék közül választhatnak az áruházlánc 145 magyarországi üzletében. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >A Lufthansa az amerikai járatok iránti kereslet csökkenésére számít a harmadik negyedévben
A német Lufthansa légitársaság a nyári fellendülés után a harmadik…
Tovább olvasom >