Újabb világsztárral népszerűsít a Szentkirályi
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2010-ben is világhírű csillaggal reklámozza márkáját. A sztár kilétét egyelőre még csak találgatni lehet, személyét a cég tavaszi sajtóeseményén kívánja nyilvánosságra hozni.
A kampány azonban már február 4-én elindul; továbbá SMS játékban tippelhetik meg a Szentkirályi fogyasztói, hogy ki az a szerencsés fiatal futballakadémista, aki együtt szerepelhet a hírességgel az idei reklámfilmben.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a 2010-es évet is egy újabb világhírű sztár „leigazolásával” kezdi. A cég az ország legnevesebb klubjait járta végig, hogy megtalálja azokat a tehetséges fiatal labdarúgókat, akik a kampányban részt vehetnek. A futballakadémisták válogatásokon szerepeltek, akik közül kilencet választottak ki, a Debreceni Honvéd Olasz Focisuli (D.H.O.F.S.), a győri Fehér Miklós Labdarúgó Kollégium (Győri ETO FC), a Ferencvárosi Torna Club (FTC), a szombathelyi Illés Futball Akadémia (Szombathelyi Haladás FC), a Magyar Futball Akadémia (Budapest Honvéd), a felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia, az Újpesti Torna Egylet (UTE), valamint a Vasas soraiból. A fiatalok fotói a 1,5 literes Szentkirályi szénsavas és szénsavmentes ásványvíz palackok címkéin szerepelnek majd.
A nevekhez tartozó kódokat a 06-20/900-07-89, nem emelt díjas SMS számra küldhetik el a fogyasztók március 10-ig, amelyben megtippelhetik, hogy vajon a 8 fiú és 1 lány focistából ki az a szerencsés, aki a tavasszal induló reklámfilmben szerepelhet a világsztárral.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >