Újabb világsztárral népszerűsít a Szentkirályi
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2010-ben is világhírű csillaggal reklámozza márkáját. A sztár kilétét egyelőre még csak találgatni lehet, személyét a cég tavaszi sajtóeseményén kívánja nyilvánosságra hozni.
A kampány azonban már február 4-én elindul; továbbá SMS játékban tippelhetik meg a Szentkirályi fogyasztói, hogy ki az a szerencsés fiatal futballakadémista, aki együtt szerepelhet a hírességgel az idei reklámfilmben.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a 2010-es évet is egy újabb világhírű sztár „leigazolásával” kezdi. A cég az ország legnevesebb klubjait járta végig, hogy megtalálja azokat a tehetséges fiatal labdarúgókat, akik a kampányban részt vehetnek. A futballakadémisták válogatásokon szerepeltek, akik közül kilencet választottak ki, a Debreceni Honvéd Olasz Focisuli (D.H.O.F.S.), a győri Fehér Miklós Labdarúgó Kollégium (Győri ETO FC), a Ferencvárosi Torna Club (FTC), a szombathelyi Illés Futball Akadémia (Szombathelyi Haladás FC), a Magyar Futball Akadémia (Budapest Honvéd), a felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia, az Újpesti Torna Egylet (UTE), valamint a Vasas soraiból. A fiatalok fotói a 1,5 literes Szentkirályi szénsavas és szénsavmentes ásványvíz palackok címkéin szerepelnek majd.
A nevekhez tartozó kódokat a 06-20/900-07-89, nem emelt díjas SMS számra küldhetik el a fogyasztók március 10-ig, amelyben megtippelhetik, hogy vajon a 8 fiú és 1 lány focistából ki az a szerencsés, aki a tavasszal induló reklámfilmben szerepelhet a világsztárral.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >