Újabb vidéki településeken erősíti tovább online szolgáltatásait a Tesco
A Tesco gödöllői és érdi hipermarketeit is bekapcsolta Tesco Otthonról szolgáltatásába, így újabb 15 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 13 ezer friss és tartós terméket tartalmazó kínálata. Ezzel országszerte már több mint 2,3 millió otthonban élvezhetik a vásárlók az online rendelés és házhozszállítás előnyeit, legyen szó nagybevásárlásról vagy akár a karácsonyi ajándékok beszerzéséről. A vállalat emellett a Foodpandával kötött együttműködését is kiterjesztette, melynek köszönhetően Budapesten kívül már további 6 megye 8 településén érkeznek házhoz akár fél óra alatt az interneten rendelt termékek a Tesco üzletekből.
November közepén a Tesco újabb jelentős bővítést hajtott végre online üzletágában. A vállalat újabb két Pest megyei áruházából szolgálja ki a Tesco Otthonról online rendeléseit, ezzel pedig a Gödöllőn és Érden, valamint a vonzáskörzetükben élők közül még többen használhatják ki a gyors, egyszerű és biztonságos bevásárlás előnyeit.
„Egyre többen választják manapság az online rendelést, hiszen kényelmes és időkímélő. Ki sem kell mozdulni otthonról, és megspórolható a cipekedés is. Az év végi ünnepek előtt különösen népszerű a bevásárlás ezen formája, ezért is bővítettük a napokban Tesco Otthonról online szolgáltatásunk lefedettségi területét. A fejlesztés mintegy 15 ezer háztartást érint, és közel 30 fős munkaerő-bővítést jelent, ezzel pedig már az ország 16 megyéjében, több mint 2,3 millió otthonba visszük ki az interneten leadott rendeléseket. Vásárlóink több mint 13 ezer termék közül válogatva könnyedén elintézhetik az ünnepi menühöz szükséges alapanyagok vagy akár a karácsonyi dekoráció és ajándékok beszerzését, legyen szó könyvről, játékokról vagy éppen szépségápolási cikkekről”– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója.
A vásárlók a Tesco honlapján vagy Androidon és iOS-en is elérhető mobiltelefonos alkalmazáson keresztül tudnak bepakolni a virtuális kosarukba és rendelést leadni. A bevásárlási asszisztensek a kiválasztott termékeket ugyanolyan gondossággal készítik össze az áruházakban, mint ahogy azt a vásárló maga tenné. A rendeléseket a Tesco a kiválasztott kétórás idősávban – Budapesten és környékén akár aznap – házhoz szállítja, de a legtöbb esetben lehetőség van személyes áruházi átvételre is, amihez még az autóból sem szükséges kiszállni.
Az online szolgáltatásbővítés részeként a Tesco vidékre is kiterjesztette a Foodpandával (volt Netpincér) való együttműködését, melynek keretében a futárok már Győrben, Mosonmagyaróváron, Sopronban, Siófokon, Dunaújvárosban, Szegeden, Miskolcon és Debrecenben is akár 30 perc alatt kiszállítják a helyi Tesco Expressz üzletből a Foodpanda oldalon, illetve alkalmazáson keresztül leadott rendeléseket a bolt körülbelül 5 kilométeres körzetében. Az együttműködéssel érintett üzletek többségében mintegy 2000 terméket tartalmazó kínálat érhető el, míg a fennmaradó áruházakban jövő év elején bővül a jelenleg körülbelül 1000 darabos választék.
A Tesco Online harmadik csatornája, a Tesco Doboz Webáruház továbbra is az ország minden pontján elérhető a vásárlók számára, akik több ezer termékből – köztük tartós élelmiszerekből, kozmetikumokból, tisztítószerekből és egyéb háztartási cikkekből, babápolási termékekből vagy állateledelekből – válogatva állíthatják össze rendelésüket, amelyet a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül.
Kapcsolódó cikkeink
8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >Átadták a Tesco új 100 ezer négyzetméteres magyarországi logisztikai központját
November 27-én ünnepélyes keretek között adta át a CTP Magyarország…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >