Újabb vásárlóbarát fejlesztések a dm-nél
A dm Online Shopja immár összekapcsolható az active beauty törzsvásárlói programjával, így a többszörös pont ajánlatok már az online térben vásárlók számára is elérhető, akik a rendelés leadásától számított 3 órán belül a kiválasztott dm üzletben át is vehetik a termékeket.
A drogéria 2018-ban lépett be az online kereskedelem piacára. Az elmúlt négy évben az Online Shop folyamatosan fejlődött, és évről évre egyre több termék és szolgáltatás vált elérhetővé a dm weboldalán keresztül. A törzsvásárlóknak 2021. szeptember 1-től lehetősége van összekapcsolni active beauty fiókjukat az Online Shop fiókjukkal, és így számos előnyre tehetnek szert online rendelésük során:
- A megvásárolt termékek után a normál és a Pontvarázs ajánlatokban meghirdetett extra pontok is automatikusan gyűlnek, minden Online Shop-ban történt vásárlás során.
- A regisztrált törzsvásárlók a pontegyenlegüket az Online Shop felületén is meg tudják nézni, nem szükséges a másik fiókba bejelentkezni.
- Személyre szabott termékajánlatok várják, és az újdonságokat, valamint kedvezményeket így már elsőkézből kaphatják meg a tagok.
- Az online kuponcenterben aktivált e-kuponokokkal már a többszörös pontokat is tudják gyűjteni a vásárlók, így még több kedvezményhez juthatnak.
Az elmúlt években megnőtt online forgalom a kiszállítási lehetőségek bővítését tette szükségessé. A házhozszállítás és a bolti átvétel mellett mostantól az Expressz bolti átvétel lehetősége is megnyílt az online vásárlók számára. Az Expressz átvétel esetén a megrendelt termékeket a rendelés összekészítésétől számított 3 órán belül átvehetik a vásárlók a kiválasztott dm üzletben. Ebben az esetben a rendelést előre online fizeti ki a vásárló, így időt spórol. A drogéria ezzel újabb lépést tett a környezettudatosság felé, hiszen a kiszállítás nem károsítja a környezetet, a termékeket pedig újrahasznosított táskába készítik össze a drogéria munkatársai. A bejelentkezett vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan. A nem regisztrált vásárlók számára a szolgáltatás díja 399 Ft, függetlenül a megrendelés összegétől. A rendelés leadásának előfeltétele a kiválasztott üzletben található termékek készlete, amely a rendelés során látszik, így olyan terméket nem tud a vásárló a kosárba helyezni, ami az általa kiválasztott üzletben nem elérhető. A megrendelés feldolgozása a kiválasztott üzlet nyitvatartási idején belül maximum 3 óra. A csomag átvétele csak a nyitvatartási időben lehetséges.
“A most bevezetett fejlesztésekkel célunk, hogy az értékesítési csatornákat még hatékonyabban összekössük, átjárhatóvá tegyük és így megfeleljünk a mindig megújuló vásárlói igényeknek. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a törzsvásárlói programunkat, az online és bolti szolgáltatásainkat összehangoljuk, és ugyanazt a vásárlói élményt tudjuk nyújtani Online Shoppunkban is, amivel üzleteinkben találkozhatnak vásárlóink, amiért hűséget szavaznak nekünk.”
– nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A dm-drogerie markt-ról röviden
A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.
A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.
Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.
A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >