Újabb vállalásokat tett az Unilever
A világ egyik legnagyobb, fogyasztási cikkeket gyártó globális vállalata vállalja, hogy 2025-ig a felére csökkenti a felhasznált „szűz” (azaz nem újrahasznosított, közvetlenül kőolajból készülő) műanyagok mennyiségét. Ennek érdekében több mint 100 000 tonnával kevesebb műanyagcsomagolást használ, és fokozza az újrafeldolgozott műanyagok használatát. Emellett az általa értékesített műanyag csomagolás mennyiségénél nagyobb volumenű műanyag hulladék begyűjtését és feldolgozását segíti – ez évi mintegy 600 000 tonnát jelent.
E vállalásaival az Unilever az első olyan vezető globális fogyasztásicikk-gyártó, amely a teljes termékportfóliója tekintetében abszolút értelemben is elkötelezi magát a műanyaghulladék-csökkentés mellett, vagyis nemcsak bizonyos arányú mérséklést visz véghez, hanem konkrét mennyiségre tett ígéretet.
A cég meglévő kötelezettségvállalásainak teljesítése érdekében 2025-ig minden műanyag csomagolását újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható anyagra cseréli, továbbá legalább 25 százalékra növeli az újrahasznosított plasztik arányát a műanyagból készült csomagolások esetében. //
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >