Újabb vállalásokat tett az Unilever
A világ egyik legnagyobb, fogyasztási cikkeket gyártó globális vállalata vállalja, hogy 2025-ig a felére csökkenti a felhasznált „szűz” (azaz nem újrahasznosított, közvetlenül kőolajból készülő) műanyagok mennyiségét. Ennek érdekében több mint 100 000 tonnával kevesebb műanyagcsomagolást használ, és fokozza az újrafeldolgozott műanyagok használatát. Emellett az általa értékesített műanyag csomagolás mennyiségénél nagyobb volumenű műanyag hulladék begyűjtését és feldolgozását segíti – ez évi mintegy 600 000 tonnát jelent.
E vállalásaival az Unilever az első olyan vezető globális fogyasztásicikk-gyártó, amely a teljes termékportfóliója tekintetében abszolút értelemben is elkötelezi magát a műanyaghulladék-csökkentés mellett, vagyis nemcsak bizonyos arányú mérséklést visz véghez, hanem konkrét mennyiségre tett ígéretet.
A cég meglévő kötelezettségvállalásainak teljesítése érdekében 2025-ig minden műanyag csomagolását újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható anyagra cseréli, továbbá legalább 25 százalékra növeli az újrahasznosított plasztik arányát a műanyagból készült csomagolások esetében. //
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >