Újabb üzlettel bővült a Starbucks magyarországi kávézólánca
A Starbucks augusztus 3-án megnyitotta negyedik budapesti üzletét a Széna téren, a Margit körút 91. szám alatt. Az új, artisan stílusban kialakított kávéház 224 négyzetméteren, 84 ülőhellyel, otthonos környezetben várja a kávékedvelő közönséget.
A Westend, a Mammut és a Király utca után immár a Széna téren is élvezhetjük a Starbucks minőségi, fair trade kávékülönlegességeit, hűsítő italait és ízletes süteményeit. A Széna téri üzlet belső terét artisan stílusban alakították ki, amely az amerikai városi piacok ipari múltját idézi, az 1930-as évek modernizmusából véve ihletet. A kávézó hatalmas belső terét a falakon elhelyezett, kávétörténeteket ábrázoló képek, a kényelmes fotelek, perzsaszőnyegek teszik még otthonosabbá. A helységben a nagyobb társaságok hosszú asztalok köré gyűlve élvezhetik az együtt töltött időt és az elhivatott partnerek által készített finom italkülönlegességeket. Az új Starbucks üzlet ideális a munkahely/iskola és az otthon utáni úgynevezett „harmadik hely” szerepére, ahol a vendégek kellemesen, egy jó kávé mellett tölthetik el idejüket, pihenhetnek, olvashatnak, tanulhatnak vagy barátaikkal találkozhatnak, és részesei lehetnek az igazi Starbucks Élménynek.
Bár a Starbucks 2010 decemberében a Mammutban is nyitott egy üzletet, most a szomszédságban lévő Széna téri kávézóval azoknak is szeretne kedvezni, akik szívesebben fogyasztják el italukat a szabadban, a kávézó teraszán, akik kicsit bensőségesebb hangulatra vágynak egy baráttal folytatott beszélgetés során, vagy éppenséggel csak gyorsan beugranának az utcáról, hogy Starbucks italukkal folytassák is útjukat.
„Az új üzlet megnyitása napján több kávékóstolásra is sor kerül majd, ahol vendégeink kipróbálhatják többek között a legújabb szemes kávé különlegességünket, a Tanzániát is. Első 3 vásárlónkat pedig szeretnénk megajándékozni egy kuponfüzettel, amely 1 hónapon át minden nap 1 Tall ital elfogyasztására jogosítja fel a szerencséseket. Érdemes tehát betérni hozzánk!” – mondta el Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >