Újabb üzlettel bővült a PENNY magyarországi bolthálózata
Hajdúsámsonban nyitotta meg kapuit hazánk egyik vezető diszkont áruházláncának legújabb egysége. A bolt átadásával immár 228 tagúra bővült a PENNY magyarországi bolthálózata, amelynek legtöbb üzletében idén jelentős külső-belső megújulás történt.
Örömteli eseménnyel indult a hajdúsámsoniak napja csütörtök reggel, hiszen megnyitott a település első PENNY üzlete. A város és a környék lakói a bolt nyitása iránti igényüket az elmúlt években több különböző platformon is jelezték a Hajdú-Bihar megyei település elöljárói felé. Az igények felmérését követően idén február 7-én elindultak a leendő bolt helyén lévő épület bontási munkálatai. Ezután áprilisban startolt a bolt építése a Kossuth utca 5-9. szám alatti telken, november 10-én csütörtökön reggel pedig az üzlet várva várt megnyitása is megtörtént.
„Mindig öröm, ha újabb egységgel bővíthetjük magyarországi bolthálózatunkat. A hajdúsámsoni üzletünk esetében külön sikerként tartjuk számon, hogy a település és a környék lakóinak kérésére valósíthattuk meg ezt a projektet. Továbbá azt is fontos hangsúlyozni, hogy az új üzlet nyitásával az új munkahelyek teremtése is együtt jár, így büszkék vagyunk rá, hogy a város fejlődéséhez ezzel szintén hozzá tudtunk járulni. Természetesen az új boltunkban is a már megszokott pénztárcabarát árainkkal, termékeink széles és friss választékával, egyre bővülő sajátmárkás termékpalettával, valamint minőségi magyar áruinkkal várjuk a vásárlókat”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
PENNY
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a 9. PENNY Mikulásfutás
Minden idők legnépesebb mezőnyével, rekord részvétel mellett zajlott december 8-án…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >