Újabb üzlettel bővült a PENNY magyarországi bolthálózata
Hajdúsámsonban nyitotta meg kapuit hazánk egyik vezető diszkont áruházláncának legújabb egysége. A bolt átadásával immár 228 tagúra bővült a PENNY magyarországi bolthálózata, amelynek legtöbb üzletében idén jelentős külső-belső megújulás történt.

Új üzlet nyílt
Örömteli eseménnyel indult a hajdúsámsoniak napja csütörtök reggel, hiszen megnyitott a település első PENNY üzlete. A város és a környék lakói a bolt nyitása iránti igényüket az elmúlt években több különböző platformon is jelezték a Hajdú-Bihar megyei település elöljárói felé. Az igények felmérését követően idén február 7-én elindultak a leendő bolt helyén lévő épület bontási munkálatai. Ezután áprilisban startolt a bolt építése a Kossuth utca 5-9. szám alatti telken, november 10-én csütörtökön reggel pedig az üzlet várva várt megnyitása is megtörtént.
„Mindig öröm, ha újabb egységgel bővíthetjük magyarországi bolthálózatunkat. A hajdúsámsoni üzletünk esetében külön sikerként tartjuk számon, hogy a település és a környék lakóinak kérésére valósíthattuk meg ezt a projektet. Továbbá azt is fontos hangsúlyozni, hogy az új üzlet nyitásával az új munkahelyek teremtése is együtt jár, így büszkék vagyunk rá, hogy a város fejlődéséhez ezzel szintén hozzá tudtunk járulni. Természetesen az új boltunkban is a már megszokott pénztárcabarát árainkkal, termékeink széles és friss választékával, egyre bővülő sajátmárkás termékpalettával, valamint minőségi magyar áruinkkal várjuk a vásárlókat”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
PENNY
Kapcsolódó cikkeink
Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >