Újabb üzlettel bővült a PENNY magyarországi bolthálózata
Hajdúsámsonban nyitotta meg kapuit hazánk egyik vezető diszkont áruházláncának legújabb egysége. A bolt átadásával immár 228 tagúra bővült a PENNY magyarországi bolthálózata, amelynek legtöbb üzletében idén jelentős külső-belső megújulás történt.

Új üzlet nyílt
Örömteli eseménnyel indult a hajdúsámsoniak napja csütörtök reggel, hiszen megnyitott a település első PENNY üzlete. A város és a környék lakói a bolt nyitása iránti igényüket az elmúlt években több különböző platformon is jelezték a Hajdú-Bihar megyei település elöljárói felé. Az igények felmérését követően idén február 7-én elindultak a leendő bolt helyén lévő épület bontási munkálatai. Ezután áprilisban startolt a bolt építése a Kossuth utca 5-9. szám alatti telken, november 10-én csütörtökön reggel pedig az üzlet várva várt megnyitása is megtörtént.
„Mindig öröm, ha újabb egységgel bővíthetjük magyarországi bolthálózatunkat. A hajdúsámsoni üzletünk esetében külön sikerként tartjuk számon, hogy a település és a környék lakóinak kérésére valósíthattuk meg ezt a projektet. Továbbá azt is fontos hangsúlyozni, hogy az új üzlet nyitásával az új munkahelyek teremtése is együtt jár, így büszkék vagyunk rá, hogy a város fejlődéséhez ezzel szintén hozzá tudtunk járulni. Természetesen az új boltunkban is a már megszokott pénztárcabarát árainkkal, termékeink széles és friss választékával, egyre bővülő sajátmárkás termékpalettával, valamint minőségi magyar áruinkkal várjuk a vásárlókat”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
PENNY
Kapcsolódó cikkeink
A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >