Újabb üzletet nyitott Szegeden a PENNY
Október 10-én Csongrád-Csanád vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY. A diszkont modern megjelenésével, kiváló minőségű és pénztárcabarát termékkínálatával kényelmes bevásárlási lehetőséget biztosít a város lakói számára.
A diszkontlánc mindig az adott szezonnak megfelelő promóciókat szervez; hétről-hétre frissülő ajánlatokkal, hűségprogramokkal, valamint további PENNY kártyával és applikáción keresztül elérhető akciókkal várják a vásárlókat a legújabb egységben is. Kezdeményezéseikkel céljuk a lakosság támogatása az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. Az üzletben természetesen kaphatóak lesznek a megújult csomagolásban elérhető Karát és Dárdás közönségkedvenc sajátmárkás felvágottak is.
2023-ban a diszkontlánc összes egysége arculatváltáson ment keresztül, így a legújabb PENNY-t is ennek megfelelően alakították ki, a vállalat fenntarthatósági céljait és a vásárlók igényeit is szem előtt tartva. Szegeden, a Kálvária sugárúton található diszkontot modern gépészeti eszközökkel és hővisszanyerő rendszerrel szerelték fel. A teljes LED világítás, a fotocellás ajtók, valamint a korszerű hűtési és légkondicionáló berendezés pedig hozzájárulnak az épület energiahatékony és fenntartható működéséhez is. Az új diszkont 18 fő részére biztosít állandó és stabil munkalehetőséget, emellett pedig több részmunkaidőben dolgozó kollégát is alkalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen…
Tovább olvasom >Értékteremtő együttműködés
Az ünnepi időszak különleges alkalom, amikor a márkák még közelebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Optimisták a hazai cégek klímaügyben
Az EY nemzetközi kutatása szerint a magyar vállalatok többsége optimista…
Tovább olvasom >Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >