Újabb uniós italgyártó kezdte újra az exportot Oroszországba
Az Absolut Company újra elkezdte exportálni vodkáját Oroszországba azután, hogy egy éven át nem volt jelen az országban a tiltakozásuk jeleként a moszkvai agresszió miatt.

Az orosz munkavállalóikra hivatkoznak
Az Absolut döntése, amelyet a helyi munkavállalók védelme és az ottani szervezetük pénzügyi stabilitásának biztosítása miatt hoztak meg, több politikust és fogyasztót is felháborított, akik a cég termékeinek a bojkottjára szólítanak fel, mert úgy vélik, hogy ezzel támogatják Oroszországot az Ukrajna elleni háborúban, és ellensúlyozzák a nemzetközi szankciókat.
Az Absolut Company a francia Pernod Ricard konglomerátum tulajdonában van, és nem az egyetlen italgyártó, aki kínos helyzetbe került az orosz érdekeltségei miatt. A Heineken például már tavaly óta ígéri a kivonulást Oroszországból, de még mindig jelen vannak az ország piacán, és számos furcsaság lát napvilágot a söripari cég orosz leányvállalatáról, például más gyártók termékeinek a forgalmazása mellett. A Heineken arról nyilatkozott, hogy gőzerővel keresik a megoldást, hogy eladhassák az oroszországi érdekeltségüket, de ennek tetemes anyagi veszteséggel kell járnia, amelynek becslése szerint körülbelül 300 millió euró kárt okozhat nekik az orosz leányvállalatuk értékesítése.
Az Absolut Company és a Heineken helyzete rámutat arra, hogy az orosz piac nagy kihívást jelent az európai vállalatok számára, különösen azok számára, akiket a politikai viszonyok vagy a nemzetközi szankciók is érintenek. Az orosz piac kihívásai közé tartoznak az olyan jogi és üzleti szabályozási kihívások, amelyek megnehezítik az európai vállalatok működését Oroszországban.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >