Újabb termékek árát csökkentette a PENNY
A PENNY továbbra is elkötelezett a megfizethető és kiváló minőségű termékek biztosítása mellett, ezért június 4-től két ütemben összesen 80 tejtermék árát csökkenti tartósan. A kedvezmény mértéke egyes árucikkek esetén a 20 százalékot is eléri. A kezdeményezés célja, hogy az alapvető élelmiszerek egyik legkeresettebb kategóriáját is hozzáférhetőbbé és megfizethetőbbé tegye a vásárlók számára a vállalat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/Ujabb_termekek_arat_csokkentette_a_PENNY_1.jpg)
80 tejterméket kínál még kedvezőbb áron az áruházlánc, akár 20% kedvezménnyel
A vállalat első körben június 4-én csökkentette 40 tejtermékének árát, június 8-tól pedig további 40 tejalapú árucikk kapható még kedvezőbb áron. A kedvező változás a hazai beszállítóktól érkező sajátmárkás és szállítói márkás tejtermékeket érinti. Így a különböző tejek, sajtok, joghurtok és vajak mellett a nemrég teljes megújuláson átesett Sissy-termékcsalád számos terméke is alacsonyabb áron kerül ki a polcokra.
Az egyes érintett kategóriák átlagos árengedménye a következőképpen alakul:
- a tej akár 14%,
- a túrótermékek akár 11%,
- a sajtok pedig akár 16% kedvezménnyel kaphatók.
A tartósan alacsony áron kínált árucikkek a PENNY mind a 229 hazai üzletében egységesen érhetőek el, a kedvezmény mértéke pedig akár a 20 százalékot is elérheti június 8-tól.
Ez a kezdeményezés bizonyítja a vállalat azon irányú elkötelezettségét, hogy támogassa vásárlóit az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. A PENNY a magyar beszállítókkal és termelőkkel szorosan együttműködik, ennek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését adja tovább a fogyasztóknak.
„A PENNY-nél továbbra is elkötelezettek vagyunk amellett, hogy rendszeresen értékeljük árképzési politikánkat annak érdekében, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű termékeket a lehető legkedvezőbb áron biztosítsuk. Vállalatunk arra törekszik, hogy megfeleljen a fogyasztók változó igényeinek és preferenciáinak, eközben továbbra is arra törekszünk, hogy minél több árucikket kínáljunk pénztárcabarát árakon”
– mondta Vincze Géza a PENNY beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális diétás termékek árait
A Kifli.hu jelentősen csökkenti a speciális étrendhez szükséges termékek árát.…
Tovább olvasom >A Tej Terméktanács már 20 éve edukálja a gyerekeket
A Tej Terméktanács több mint 20 éve végez országos szintű,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >