Újabb termékek árát csökkentette a PENNY
A PENNY továbbra is elkötelezett a megfizethető és kiváló minőségű termékek biztosítása mellett, ezért június 4-től két ütemben összesen 80 tejtermék árát csökkenti tartósan. A kedvezmény mértéke egyes árucikkek esetén a 20 százalékot is eléri. A kezdeményezés célja, hogy az alapvető élelmiszerek egyik legkeresettebb kategóriáját is hozzáférhetőbbé és megfizethetőbbé tegye a vásárlók számára a vállalat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/Ujabb_termekek_arat_csokkentette_a_PENNY_1.jpg)
80 tejterméket kínál még kedvezőbb áron az áruházlánc, akár 20% kedvezménnyel
A vállalat első körben június 4-én csökkentette 40 tejtermékének árát, június 8-tól pedig további 40 tejalapú árucikk kapható még kedvezőbb áron. A kedvező változás a hazai beszállítóktól érkező sajátmárkás és szállítói márkás tejtermékeket érinti. Így a különböző tejek, sajtok, joghurtok és vajak mellett a nemrég teljes megújuláson átesett Sissy-termékcsalád számos terméke is alacsonyabb áron kerül ki a polcokra.
Az egyes érintett kategóriák átlagos árengedménye a következőképpen alakul:
- a tej akár 14%,
- a túrótermékek akár 11%,
- a sajtok pedig akár 16% kedvezménnyel kaphatók.
A tartósan alacsony áron kínált árucikkek a PENNY mind a 229 hazai üzletében egységesen érhetőek el, a kedvezmény mértéke pedig akár a 20 százalékot is elérheti június 8-tól.
Ez a kezdeményezés bizonyítja a vállalat azon irányú elkötelezettségét, hogy támogassa vásárlóit az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. A PENNY a magyar beszállítókkal és termelőkkel szorosan együttműködik, ennek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését adja tovább a fogyasztóknak.
„A PENNY-nél továbbra is elkötelezettek vagyunk amellett, hogy rendszeresen értékeljük árképzési politikánkat annak érdekében, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű termékeket a lehető legkedvezőbb áron biztosítsuk. Vállalatunk arra törekszik, hogy megfeleljen a fogyasztók változó igényeinek és preferenciáinak, eközben továbbra is arra törekszünk, hogy minél több árucikket kínáljunk pénztárcabarát árakon”
– mondta Vincze Géza a PENNY beszerzési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >