Újabb témák és előadók a BrandFestiválon
Infláció, növekvő energiaárak, nyersanyaghiány, háborúk és még sorolhatnánk. A folyamatos válságjelenségek, azaz a polikrízis korszakában eddig nem tapasztalt mértékű nyomás helyezedik a vállalatvezetőkre. Az egyre fokozódó instabilitásban azonban egy dolog biztos: a jó vezető nyomás alatt képes a legjobban teljesíteni, biztosítva nemcsak a piaci stabilitást, hanem az egyre növekvő prosperálást is.
Éppen ezért a 2023-as BrandFestival minden idők egyik legjobb előadói felhozatalának segítségével járja körbe a legaktuálisabb válságjelenségeket, illetve marketing- és menedzsmenttrendeket, hogy a napjaink zavaros valóságában is világosan lássuk döntéseink következményeit.
Újabb előadók:
Chris Adams: Green Web Foundation, Executive Director
A vállalat azon dolgozik, hogy 2030-ra elérjék, hogy fosszilis mentessé váljon az internet. A világ legnagyobb, zöld energiával működő, nyílt adatkészletét tartják fenn és nyílt forráskódú eszközöket kínálnak a digitális szolgáltatások környezeti hatásainak kezelésére. Emellett támogatják a döntéshozókat, hogy hatékonyan tematizálják a diskurzust, a fenntartható és igazságos internet mellett.
Dobray Sarolta író & Dr. Bánki György pszichiáter
Ugyanúgy ahogy a vállalatok, a dolgozók is egyik „válságból” a másikba esnek. A modern világ tempója, a folyamatos információáradat okoseszközeinkről komolyan igénybe veszik az idegrendszert. Az egészséges ember mindig az adott helyzethez illő érzelmeket él át, így természetes, hogy a krízisek szorongást váltanak ki. A beszélgetésből megtudhatjuk, hogyan érdemes kezelni a növekvő félelmet és, hogy hogyan fejleszthetjük pszichés ellenálló képességünket.
Jákob Zoltán: Jacobs Holding, tulajdonos-vezérigazgató
Építőmérnökként diplomázott, majd egy véletlennek köszönhetően csöppent a szépségiparba. Az általa gyártott és forgalmazott alapanyagok és eszközök a nemzetközi porondon is kiemelkedően helytállnak. Nemcsak az Elite Cosmetix-Crystal Nails csoportot irányítja, hanem ingatlanberuházó tevékenységgel is foglalkozik, cégeit pedig a Jacobs Holding fogja össze. Tisztában van vele, hogy a show-business összetett szó és bár magát nem tartja celebnek, trendformáló erejét a sajtó és a közönség is elismeri.
Kapcsolódó cikkeink
Berlint is meghódította a Republic Group a BrandFestivallal
Történetében először Berlinben, Európa kulturális fővárosában zajlott a BrandFestival, amely…
Tovább olvasom >Az AI Film Festet is elhozza Berlinbe a BrandFestival
Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye,…
Tovább olvasom >Ready for boarding: a BrandFestival Berlin felé veszi az irányt
A német Superbrands-szel szervezi első európai konferenciáját a Republic Group,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >