Újabb ötletes nyereményjátékkal rukkolt elő a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik részt vettek a Magyar Termék és a PENNY közös, „A hazai mindig nyerő!” promóciójában. A négy hétig tartó országos kiterjedésű akcióban csaknem 4 500 fő vett részt. A nyereményjáték népszerűségét bizonyítja, hogy a pályázók többször is játszottak annak érdekében, hogy elnyerjék az értékes nyereményeket. A fogyasztók a folyamatos akciós újságos hirdetéseknek, az in-store/áruházon belüli kihelyezéseknek, a TV-kampánynak és az online megjelenéseknek köszönhetően felfedezhették, hogy milyen széles is a választék a PENNY-ben a hazai áruk terén.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/IMG_6249-scaled.jpg)
15 perc alatt két kosár is megtelt
A promócióban több mint 32 000 védjegyes termékkel játszottak a fogyasztók. Az akció legnépszerűbb PENNY sajátmárkás termékei a SISSY UHT 2,8%-os tej, a WIPPY papír zsebkendő, a SISSY kefir voltak. A gyártói brandek közül pedig a Geszti-Eszti gesztenyerúd, a Cerbona Piros gyümölcsös müzliszelet és a Gyulai sertés májas került ki győztesen.
Nem csoda a magas részvételi arány, hiszen a nyereménypiramis minden foka értékes ajándékokat rejtett. A napi egy vásárlásvisszafizetés mellett, minden héten sorsoltak egy főt, aki 15 percen keresztül annyi védjegyes árut vihetett haza, amennyit csak akart. A fődíj pedig egy 1 millió forint értékű PENNY nyereménykártya volt.
„Nagy öröm számunkra, hogy a nyeremények rendszeres PENNY vásárlókhoz, illetve hűségoldalunk, a www.magyaranyero.hu lelkes rajongóihoz kerültek. A vásárlói visszajelzések alapján megbizonyosodtunk róla, hogy nem csak materiális jutalmakkal, hanem élménnyel is gazdagodtak győzteseink. A 15 perces korlátlan védjegyes termékvásárlási promóciónk kimondottan népszerű volt. Olyan is akadt a nyertesek között, aki külön készült a bevásárlási akcióra és előre összeállította a bevásárlási listát, így két kosarat is púposra pakolt az időkeret alatt.”
– emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A PENNY Magyarország és a Magyar Termék Nonprofit Kft. kapcsolata több mint 10 éve kezdődött. Azóta több sikeres közösségi promóciót tudhatnak maguk mögött. A különböző kampányokat egyre erősebb PR kommunikáció kíséri, s ezeknek köszönhetően a játékosok száma is folyamatosan nő. Nincs megállás, már a következő nyereményjáték előkészítése zajlik.
„A PENNY számára kiemelten fontos, hogy a boltjai polcaira minél több olyan termék kerüljön ki, ami hazai termelőktől származik. A magyar beszállítóinktól érkező árucikkek száma már elérte az 1500 tételt, ami a teljes kínálatunk mintegy kétharmadát jelenti. Büszkék vagyunk arra is, hogy ezek közül 500 rendelkezik a Magyar Termék védjegy valamelyik fajtájával. Pontosan ezért kiemelt jelentőségű, hogy olyan partnerekkel működjünk együtt, akik számára ugyanezek az értékek számítanak”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >