Újabb ötletes nyereményjátékkal rukkolt elő a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik részt vettek a Magyar Termék és a PENNY közös, „A hazai mindig nyerő!” promóciójában. A négy hétig tartó országos kiterjedésű akcióban csaknem 4 500 fő vett részt. A nyereményjáték népszerűségét bizonyítja, hogy a pályázók többször is játszottak annak érdekében, hogy elnyerjék az értékes nyereményeket. A fogyasztók a folyamatos akciós újságos hirdetéseknek, az in-store/áruházon belüli kihelyezéseknek, a TV-kampánynak és az online megjelenéseknek köszönhetően felfedezhették, hogy milyen széles is a választék a PENNY-ben a hazai áruk terén.

15 perc alatt két kosár is megtelt
A promócióban több mint 32 000 védjegyes termékkel játszottak a fogyasztók. Az akció legnépszerűbb PENNY sajátmárkás termékei a SISSY UHT 2,8%-os tej, a WIPPY papír zsebkendő, a SISSY kefir voltak. A gyártói brandek közül pedig a Geszti-Eszti gesztenyerúd, a Cerbona Piros gyümölcsös müzliszelet és a Gyulai sertés májas került ki győztesen.
Nem csoda a magas részvételi arány, hiszen a nyereménypiramis minden foka értékes ajándékokat rejtett. A napi egy vásárlásvisszafizetés mellett, minden héten sorsoltak egy főt, aki 15 percen keresztül annyi védjegyes árut vihetett haza, amennyit csak akart. A fődíj pedig egy 1 millió forint értékű PENNY nyereménykártya volt.
„Nagy öröm számunkra, hogy a nyeremények rendszeres PENNY vásárlókhoz, illetve hűségoldalunk, a www.magyaranyero.hu lelkes rajongóihoz kerültek. A vásárlói visszajelzések alapján megbizonyosodtunk róla, hogy nem csak materiális jutalmakkal, hanem élménnyel is gazdagodtak győzteseink. A 15 perces korlátlan védjegyes termékvásárlási promóciónk kimondottan népszerű volt. Olyan is akadt a nyertesek között, aki külön készült a bevásárlási akcióra és előre összeállította a bevásárlási listát, így két kosarat is púposra pakolt az időkeret alatt.”
– emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A PENNY Magyarország és a Magyar Termék Nonprofit Kft. kapcsolata több mint 10 éve kezdődött. Azóta több sikeres közösségi promóciót tudhatnak maguk mögött. A különböző kampányokat egyre erősebb PR kommunikáció kíséri, s ezeknek köszönhetően a játékosok száma is folyamatosan nő. Nincs megállás, már a következő nyereményjáték előkészítése zajlik.
„A PENNY számára kiemelten fontos, hogy a boltjai polcaira minél több olyan termék kerüljön ki, ami hazai termelőktől származik. A magyar beszállítóinktól érkező árucikkek száma már elérte az 1500 tételt, ami a teljes kínálatunk mintegy kétharmadát jelenti. Büszkék vagyunk arra is, hogy ezek közül 500 rendelkezik a Magyar Termék védjegy valamelyik fajtájával. Pontosan ezért kiemelt jelentőségű, hogy olyan partnerekkel működjünk együtt, akik számára ugyanezek az értékek számítanak”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Húsvétra hangolva: így alakul az ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >