Újabb ötletes nyereményjátékkal rukkolt elő a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Magyar Termék 15 perces vásárlási élménnyel is gazdagodhattak azok, akik részt vettek a Magyar Termék és a PENNY közös, „A hazai mindig nyerő!” promóciójában. A négy hétig tartó országos kiterjedésű akcióban csaknem 4 500 fő vett részt. A nyereményjáték népszerűségét bizonyítja, hogy a pályázók többször is játszottak annak érdekében, hogy elnyerjék az értékes nyereményeket. A fogyasztók a folyamatos akciós újságos hirdetéseknek, az in-store/áruházon belüli kihelyezéseknek, a TV-kampánynak és az online megjelenéseknek köszönhetően felfedezhették, hogy milyen széles is a választék a PENNY-ben a hazai áruk terén.
A promócióban több mint 32 000 védjegyes termékkel játszottak a fogyasztók. Az akció legnépszerűbb PENNY sajátmárkás termékei a SISSY UHT 2,8%-os tej, a WIPPY papír zsebkendő, a SISSY kefir voltak. A gyártói brandek közül pedig a Geszti-Eszti gesztenyerúd, a Cerbona Piros gyümölcsös müzliszelet és a Gyulai sertés májas került ki győztesen.
Nem csoda a magas részvételi arány, hiszen a nyereménypiramis minden foka értékes ajándékokat rejtett. A napi egy vásárlásvisszafizetés mellett, minden héten sorsoltak egy főt, aki 15 percen keresztül annyi védjegyes árut vihetett haza, amennyit csak akart. A fődíj pedig egy 1 millió forint értékű PENNY nyereménykártya volt.
„Nagy öröm számunkra, hogy a nyeremények rendszeres PENNY vásárlókhoz, illetve hűségoldalunk, a www.magyaranyero.hu lelkes rajongóihoz kerültek. A vásárlói visszajelzések alapján megbizonyosodtunk róla, hogy nem csak materiális jutalmakkal, hanem élménnyel is gazdagodtak győzteseink. A 15 perces korlátlan védjegyes termékvásárlási promóciónk kimondottan népszerű volt. Olyan is akadt a nyertesek között, aki külön készült a bevásárlási akcióra és előre összeállította a bevásárlási listát, így két kosarat is púposra pakolt az időkeret alatt.”
– emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A PENNY Magyarország és a Magyar Termék Nonprofit Kft. kapcsolata több mint 10 éve kezdődött. Azóta több sikeres közösségi promóciót tudhatnak maguk mögött. A különböző kampányokat egyre erősebb PR kommunikáció kíséri, s ezeknek köszönhetően a játékosok száma is folyamatosan nő. Nincs megállás, már a következő nyereményjáték előkészítése zajlik.
„A PENNY számára kiemelten fontos, hogy a boltjai polcaira minél több olyan termék kerüljön ki, ami hazai termelőktől származik. A magyar beszállítóinktól érkező árucikkek száma már elérte az 1500 tételt, ami a teljes kínálatunk mintegy kétharmadát jelenti. Büszkék vagyunk arra is, hogy ezek közül 500 rendelkezik a Magyar Termék védjegy valamelyik fajtájával. Pontosan ezért kiemelt jelentőségű, hogy olyan partnerekkel működjünk együtt, akik számára ugyanezek az értékek számítanak”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >