Újabb online utazási iroda értékesítheti a Ryanair jegyeit
A Ryanair, Európa egyik vezető fapados légitársasága, partnerséget kötött Közép- és Kelet-Európa egyik vezető online utazási irodájával, az eSky-jel. Ennek értelmében az eSky lehetőséget kap arra, hogy repülőjegyeket és kiegészítő szolgáltatásokat értékesítsen a Ryanair járataira. Ez az együttműködés arra a decemberi döntésre épül, amikor a Ryanair nyomására több nemzetközi online repülőjegy-közvetítő portál beszüntette a Ryanair járatainak értékesítését.
A Ryanair akkor azt állította, hogy ezek a közvetítők különféle pluszköltségeket terheltek az utasokra a légitársaság hozzájárulása nélkül. Azóta a Ryanair külön megállapodásokat kötött néhány online repjegy-foglalási oldallal, és az eSky már a hatodik partnerük, csatlakozva a loveholidays, a Kiwi, a TUI, az On the Beach és az El Corte Inglés-hez.
A légitársaság célja, hogy megmutassa, képes az együttműködésre az online repjegyfoglalási oldalakkal anélkül, hogy átvernék vagy rejtett felárral terhelnék az ügyfeleket. Az eSky ügyfelei mostantól a Ryanair által meghirdetett áron, felár nélkül vásárolhatnak jegyeket a légitársaság járataira, és további kiegészítő szolgáltatásokat is igénybe vehetnek.
A megállapodásnak köszönhetően az utasoknak nem kell elvégezniük a Ryanair ügyfél-azonosítási folyamatát, amelyet a nem engedélyezett online repjegy-közvetítők ügyfeleinek továbbra is meg kell tenniük. A Ryanair és az eSky partnersége így egyszerűbbé teszi és biztonságosabbá teszi a repülőjegyvásárlást Közép- és Kelet-Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálják a légitársaságokat a durva késések miatt
A fővárosi kormányhivatal bejelentette, hogy hatósági ellenőrzést indított a Ryanair,…
Tovább olvasom >A Ryanair légitársaság 34%-os nyereségnövekedést jelentett a pénzügyi évben
A Ryanair 34%-os nyereségnövekedést jelentett, összesen 1,92 milliárd eurót, ami…
Tovább olvasom >Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >