Újabb online utazási iroda értékesítheti a Ryanair jegyeit
A Ryanair, Európa egyik vezető fapados légitársasága, partnerséget kötött Közép- és Kelet-Európa egyik vezető online utazási irodájával, az eSky-jel. Ennek értelmében az eSky lehetőséget kap arra, hogy repülőjegyeket és kiegészítő szolgáltatásokat értékesítsen a Ryanair járataira. Ez az együttműködés arra a decemberi döntésre épül, amikor a Ryanair nyomására több nemzetközi online repülőjegy-közvetítő portál beszüntette a Ryanair járatainak értékesítését.
A Ryanair akkor azt állította, hogy ezek a közvetítők különféle pluszköltségeket terheltek az utasokra a légitársaság hozzájárulása nélkül. Azóta a Ryanair külön megállapodásokat kötött néhány online repjegy-foglalási oldallal, és az eSky már a hatodik partnerük, csatlakozva a loveholidays, a Kiwi, a TUI, az On the Beach és az El Corte Inglés-hez.
A légitársaság célja, hogy megmutassa, képes az együttműködésre az online repjegyfoglalási oldalakkal anélkül, hogy átvernék vagy rejtett felárral terhelnék az ügyfeleket. Az eSky ügyfelei mostantól a Ryanair által meghirdetett áron, felár nélkül vásárolhatnak jegyeket a légitársaság járataira, és további kiegészítő szolgáltatásokat is igénybe vehetnek.
A megállapodásnak köszönhetően az utasoknak nem kell elvégezniük a Ryanair ügyfél-azonosítási folyamatát, amelyet a nem engedélyezett online repjegy-közvetítők ügyfeleinek továbbra is meg kell tenniük. A Ryanair és az eSky partnersége így egyszerűbbé teszi és biztonságosabbá teszi a repülőjegyvásárlást Közép- és Kelet-Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >Növekvő pályán az európai diszkont-légitársaságok
Novemberben tovább erősödtek Európa meghatározó diszkont-légitársaságai, a Ryanair és a…
Tovább olvasom >A zöldségek árának csökkentésével támogatta kora ősszel az egészséges táplálkozást a norvég Kiwi
A norvég diszkont kereskedő, a Kiwi csökkenti a 25 legkeresettebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >