Újabb online utazási iroda értékesítheti a Ryanair jegyeit
A Ryanair, Európa egyik vezető fapados légitársasága, partnerséget kötött Közép- és Kelet-Európa egyik vezető online utazási irodájával, az eSky-jel. Ennek értelmében az eSky lehetőséget kap arra, hogy repülőjegyeket és kiegészítő szolgáltatásokat értékesítsen a Ryanair járataira. Ez az együttműködés arra a decemberi döntésre épül, amikor a Ryanair nyomására több nemzetközi online repülőjegy-közvetítő portál beszüntette a Ryanair járatainak értékesítését.
A Ryanair akkor azt állította, hogy ezek a közvetítők különféle pluszköltségeket terheltek az utasokra a légitársaság hozzájárulása nélkül. Azóta a Ryanair külön megállapodásokat kötött néhány online repjegy-foglalási oldallal, és az eSky már a hatodik partnerük, csatlakozva a loveholidays, a Kiwi, a TUI, az On the Beach és az El Corte Inglés-hez.
A légitársaság célja, hogy megmutassa, képes az együttműködésre az online repjegyfoglalási oldalakkal anélkül, hogy átvernék vagy rejtett felárral terhelnék az ügyfeleket. Az eSky ügyfelei mostantól a Ryanair által meghirdetett áron, felár nélkül vásárolhatnak jegyeket a légitársaság járataira, és további kiegészítő szolgáltatásokat is igénybe vehetnek.
A megállapodásnak köszönhetően az utasoknak nem kell elvégezniük a Ryanair ügyfél-azonosítási folyamatát, amelyet a nem engedélyezett online repjegy-közvetítők ügyfeleinek továbbra is meg kell tenniük. A Ryanair és az eSky partnersége így egyszerűbbé teszi és biztonságosabbá teszi a repülőjegyvásárlást Közép- és Kelet-Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Ezek a magyar utazók kedvenc úti céljai húsvétkor
A Ryanair – Európa és Magyarország vezető diszkont légitársasága –…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >További cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Egyedi hangot keres a Lidl skóciai önkiszolgáló pénztáraihoz
A Lidl közel 3 millió fontot fordít arra, hogy önkiszolgáló…
Tovább olvasom >MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >