Újabb meglepetésekkel készül a Szikrai Borászat
Legújabb fejlesztése a Tutti-Frutti szörp, és még az idén újabb ízekkel is kedveskedik a fogyasztóknak a híres Piroska szörpcsalád gyártója. Sári Zoltán ügyvezető részleteket nem árult el, „legyen ez meglepetés a vásárlók számára”. A Szikrai Borászat Kft. készíti a Szobi üdítőket, a Tini alkoholmentes pezsgőket és a Sári szőlőbirtok borait is.

Sári Zoltán
ügyvezető
Szikrai Borászat
A nyárlőrinci Szikrai Állami Gazdaság privatizált utódszervezete 2004-ben került a Sári család birtokába. Az új tulajdonosok „a 21. század elvárásainak megfelelően” nagymértékű fejlesztéseket hajtottak végre, és egyre nagyobb teret nyitottak a szörpgyártásnak. Jelenleg 140 embernek adnak munkát. „Mi a családból is itt vagyunk mindennap. Testvéremmel és édesapámmal együtt vezetjük a céget.”
– Minőségi alapanyagból minőségi terméket, a fogyasztói igények minél magasabb szintű kiszolgálása érdekében – fogalmazta meg üzleti hitvallásukat Sári Zoltán. Ennek érdekében nagy gonddal művelik ültetvényeiket, és a saját termés mellé a környékbeli gazdáktól is vásárolnak szőlőt és gyümölcsöt. A többi alapanyag esetében is a hazai a favorit – „segítjük a hozzánk hasonló közepes vállalkozásokat életben maradni” –, csak az egzotikus gyümölcsök sűrítményeit importálják.
A hazai eredet hangsúlyozására csatlakoztak a Magyar Termék védjegyhasználók táborához. „Nagyon fontos és erős marketingértéke van a védjegynek, tervezzük is mind több termékünkre megszerezni a jogosultságot.”
„Mindig figyelünk a fogyasztói igényekre. Tartós elvárás a csökkentett energia- és a minél magasabb gyümölcstartalom, valamint a tartósítószer-mentesség. Divatosak a citrusos, friss, nyárias ízek, ám a legkeresettebbek továbbra is a málnaízű készítményeik. Ezekből van – a többi gyümölcsszörphöz hasonlóan – cukros, cukros és édesítőszeres, csupa málna és málnaízű is.
Termékeik az összes hazai üzletláncban megtalálhatók. Jelen vannak számos európai és azon túli országban is. Fontos céljuk az exportértékesítés további növelése.
Fejlődésük záloga, hogy a cég bevételeit visszaforgatják korszerűsítésre és fejlesztésre. Ezek során a gazdasági-gazdaságossági megfontolásokon túl mindig figyelnek a fenntarthatósági-környezetvédelmi szempontokra is. „Elkötelezett hívei vagyunk annak is, hogy visszaváltható üveges termékeket is forgalmazzunk, ezzel is segítve a környezettudatos fogyasztói szemlélet erősödését.” //
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >Közösség és Összefogás
A fenti két fogalom bizonyult abszolút nyerőnek abban a kvízjátékban,…
Tovább olvasom >A járványhelyzetben is növekedett védjegyhasználók tábora
Ez évben augusztus végéig már 14 új céggel bővült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >