A járványhelyzetben is növekedett védjegyhasználók tábora
Ez évben augusztus végéig már 14 új céggel bővült a Magyar Termék védjegyhasználói kör, és hét gyártó is komolyan érdeklődik a csatlakozás iránt.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, jól látszik, hogy a járványveszély idején a magyar termékek még inkább felértékelődnek, a fogyasztó szívesebben választja a hazait. A gyártók részéről is folyamatos az érdeklődés a védjegyek iránt, az utóbbi időben a non-food területről is. A legújabb összesítések szerint már 163 cég 3987 terméke vagy szolgáltatása jogosult a Magyar Termék védjegyek valamelyikének használatára.
A Magyar Termék közösségének erejét jól mutatja az a két augusztusi adat, mely szerint a védjegyhasználók jobban teljesítenek: körükben ugyanis az egy évvel korábbihoz képest 26 500-ról 27 000-re nőtt a munkavállalók száma. Az általuk realizált árbevétel pedig 1300-ról 1438 milliárd forintra emelkedett. //
Kapcsolódó cikkeink
Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >