Újabb McDonald’s étterem kínálja „A Jövő Élményét”
Immár a kilencedik hazai McDonald’s étterem újult meg a „Jövő Élménye” koncepció alapján: a 23. kerületi, M5 kivezető szakaszán található étterem új belső térrel és szolgáltatásokkal várja vendégeit. A „Jövő Élménye” koncepciót a vendégek folyamatosan növekvő igényei hívták életre, melyek újabb szintre emelik a Mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát.
A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei ebben az étteremben is az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok. Az ezeken leadott rendelések azonnal megjelennek a konyhai monitorokon, így a szendvicsek, saláták mindig rendelésre, frissen készülnek. Fontos újdonság emellett az asztalnál történő kiszolgálás is, melynek köszönhetően a kiválasztott fogások még kényelmesebben rendelhetők meg, fizethetők ki és vehetők át.
Az élménygazdag pillanatokról és a vendégek elégedettségéről Vendégélmény Menedzserek gondoskodnak. A kollégák többek között segítenek a kioszkok használatában, illetve az asztalnál történő kiszolgálásban is. Az autóval érkezőknek is kínál újdonságot az étterem: a rendelésük leadásához és átvételéhez a gépkocsival érkezőket mostantól kétsávos McDrive fogadja.
—
Kapcsolódó cikkeink
13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >