Újabb márka tart kreatív versenyt fiatalok számára

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 30. 09:19

Nyitott pályázati lehetőséget hirdet a Chevrolet valamennyi európai felsőfokú oktatási intézmény művészeti szakán tanuló hallgató számára. A pályázók feladata, hogy 2011. május 1-ig a Chevrolet márkához kapcsolódóan kreatív alkotásokat hozzanak létre, a megadott témakörökben.

Idén, 2011-ben ötödik alkalommal tart nemzetközi diákversenyt a Chevrolet. 2009 óta vesznek részt magyarországi hallgatók a pályázaton, 2010-ben összesen 93 magyar diák versenyzett 7 egyetemről. Divat kategóriában 2009-ben és 2010-ben is európai második helyezést kaptak a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem hallgatói, akik a díjat a párizsi díjkiosztón vehették át.

A verseny 2011-es hívószava – az idén 100. születésnapját ünneplő márkára és annak múltjára reflektálva: CHEVROLET 100

Kapcsolódó cikkeink