Újabb márka tart kreatív versenyt fiatalok számára
Nyitott pályázati lehetőséget hirdet a Chevrolet valamennyi európai felsőfokú oktatási intézmény művészeti szakán tanuló hallgató számára. A pályázók feladata, hogy 2011. május 1-ig a Chevrolet márkához kapcsolódóan kreatív alkotásokat hozzanak létre, a megadott témakörökben.
Idén, 2011-ben ötödik alkalommal tart nemzetközi diákversenyt a Chevrolet. 2009 óta vesznek részt magyarországi hallgatók a pályázaton, 2010-ben összesen 93 magyar diák versenyzett 7 egyetemről. Divat kategóriában 2009-ben és 2010-ben is európai második helyezést kaptak a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem hallgatói, akik a díjat a párizsi díjkiosztón vehették át.
A verseny 2011-es hívószava – az idén 100. születésnapját ünneplő márkára és annak múltjára reflektálva: CHEVROLET 100
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >