Újabb márka tart kreatív versenyt fiatalok számára
Nyitott pályázati lehetőséget hirdet a Chevrolet valamennyi európai felsőfokú oktatási intézmény művészeti szakán tanuló hallgató számára. A pályázók feladata, hogy 2011. május 1-ig a Chevrolet márkához kapcsolódóan kreatív alkotásokat hozzanak létre, a megadott témakörökben.
Idén, 2011-ben ötödik alkalommal tart nemzetközi diákversenyt a Chevrolet. 2009 óta vesznek részt magyarországi hallgatók a pályázaton, 2010-ben összesen 93 magyar diák versenyzett 7 egyetemről. Divat kategóriában 2009-ben és 2010-ben is európai második helyezést kaptak a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem hallgatói, akik a díjat a párizsi díjkiosztón vehették át.
A verseny 2011-es hívószava – az idén 100. születésnapját ünneplő márkára és annak múltjára reflektálva: CHEVROLET 100
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >