Újabb márka tart kreatív versenyt fiatalok számára
Nyitott pályázati lehetőséget hirdet a Chevrolet valamennyi európai felsőfokú oktatási intézmény művészeti szakán tanuló hallgató számára. A pályázók feladata, hogy 2011. május 1-ig a Chevrolet márkához kapcsolódóan kreatív alkotásokat hozzanak létre, a megadott témakörökben.
Idén, 2011-ben ötödik alkalommal tart nemzetközi diákversenyt a Chevrolet. 2009 óta vesznek részt magyarországi hallgatók a pályázaton, 2010-ben összesen 93 magyar diák versenyzett 7 egyetemről. Divat kategóriában 2009-ben és 2010-ben is európai második helyezést kaptak a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem hallgatói, akik a díjat a párizsi díjkiosztón vehették át.
A verseny 2011-es hívószava – az idén 100. születésnapját ünneplő márkára és annak múltjára reflektálva: CHEVROLET 100
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >