Újabb magyar beszállítók termékeivel bővülhet a Lidl kínálata
Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország hazai beszállítókat felkutató rendezvénysorozata, melyentöbb tucat vállalkozás vett részt személyesen, sőt, az online érdeklődők száma is megugrott a program iránt. Összességében az elmúlt három hét során több mint 100 olyan potenciális beszállító került az áruházlánc látókörébe, akikkel a Lidl korábban nem folytatottegyeztetéseket, és akiknek termékei a jövőben megjelenhetnek a polcokon. A magyar vállalkozások számára a beszállítói program amellett, hogy országos szintű megjelenést biztosít, lehetőséget nyújt a külpiacra lépéshez is.
A legdinamikusabban fejlődő hazai áruházlánc két évvel ezelőtt hirdette meg aLidl a magyar beszállítókért programját, mely rendkívül sikeresnek bizonyult. Ezen időszak alatt összesen 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett.
„Vállalatunk számára kiemelkedően fontosak a magyar termékek és a magyar beszállítók támogatása, helyzetbe hozása, ezáltal az ország versenyképességének növelése. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy – az egyébként folyamatosan nyitott – programunkat személyesen ismertetjük azokkal a hazai vállalkozásokkal, akik kiváló minőségű termékeket kínálnak, de korábban nem kerültünk velük kapcsolatba. Nagyon örülök annak, hogy a meghirdetett négy helyszínen számos cégnek bemutathattuk a program részleteit és több tucat potenciális beszállítóval sikerült személyes tárgyalásokat lebonyolítani. Mindemellett külön öröm volt számunkra, hogy nagy volt az érdeklődés beszállítói programunk iránt azon cégek körében is, akik nem tudtak személyesen jelen lenni, online felületünkön 70-en jelezték, hogy szeretnének a Lidl beszállítójává válni. Összességében tehát 100-nál is több céggel sikerült kapcsolatba kerülnünk az elmúlt három hét során és a jövőben bizonyosan számos termékkel fog bővülni áruházláncunk kínálata.”- emelte ki Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Miskolcon, Győrben, Szegeden valamint Székesfehérváron megtartott rendezvénysorozaton rendkívül széles palettával találkozhattak az áruházlánc munkatársai, a tejipar, a zöldség-gyümölcs, a húsipar valamint a pékáru ágazat képviselői mellett többek között vegyipari, kozmetikai termékeket kínáló vállalkozások is megjelentek.
A vállalat programjának köszönhetően az elmúlt két év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói. Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésekre, az érdeklődők a http://beszallito.lidl.huoldalon jelentkezhetnek online.
Kapcsolódó cikkeink
Új séfet igazolt a Lidl
A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >