Újabb magyar beszállítók termékeivel bővülhet a Lidl kínálata
Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország hazai beszállítókat felkutató rendezvénysorozata, melyentöbb tucat vállalkozás vett részt személyesen, sőt, az online érdeklődők száma is megugrott a program iránt. Összességében az elmúlt három hét során több mint 100 olyan potenciális beszállító került az áruházlánc látókörébe, akikkel a Lidl korábban nem folytatottegyeztetéseket, és akiknek termékei a jövőben megjelenhetnek a polcokon. A magyar vállalkozások számára a beszállítói program amellett, hogy országos szintű megjelenést biztosít, lehetőséget nyújt a külpiacra lépéshez is.
A legdinamikusabban fejlődő hazai áruházlánc két évvel ezelőtt hirdette meg aLidl a magyar beszállítókért programját, mely rendkívül sikeresnek bizonyult. Ezen időszak alatt összesen 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett.
„Vállalatunk számára kiemelkedően fontosak a magyar termékek és a magyar beszállítók támogatása, helyzetbe hozása, ezáltal az ország versenyképességének növelése. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy – az egyébként folyamatosan nyitott – programunkat személyesen ismertetjük azokkal a hazai vállalkozásokkal, akik kiváló minőségű termékeket kínálnak, de korábban nem kerültünk velük kapcsolatba. Nagyon örülök annak, hogy a meghirdetett négy helyszínen számos cégnek bemutathattuk a program részleteit és több tucat potenciális beszállítóval sikerült személyes tárgyalásokat lebonyolítani. Mindemellett külön öröm volt számunkra, hogy nagy volt az érdeklődés beszállítói programunk iránt azon cégek körében is, akik nem tudtak személyesen jelen lenni, online felületünkön 70-en jelezték, hogy szeretnének a Lidl beszállítójává válni. Összességében tehát 100-nál is több céggel sikerült kapcsolatba kerülnünk az elmúlt három hét során és a jövőben bizonyosan számos termékkel fog bővülni áruházláncunk kínálata.”- emelte ki Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Miskolcon, Győrben, Szegeden valamint Székesfehérváron megtartott rendezvénysorozaton rendkívül széles palettával találkozhattak az áruházlánc munkatársai, a tejipar, a zöldség-gyümölcs, a húsipar valamint a pékáru ágazat képviselői mellett többek között vegyipari, kozmetikai termékeket kínáló vállalkozások is megjelentek.
A vállalat programjának köszönhetően az elmúlt két év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói. Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésekre, az érdeklődők a http://beszallito.lidl.huoldalon jelentkezhetnek online.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >