Újabb magyar beszállítók termékeivel bővülhet a Lidl kínálata
Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország hazai beszállítókat felkutató rendezvénysorozata, melyentöbb tucat vállalkozás vett részt személyesen, sőt, az online érdeklődők száma is megugrott a program iránt. Összességében az elmúlt három hét során több mint 100 olyan potenciális beszállító került az áruházlánc látókörébe, akikkel a Lidl korábban nem folytatottegyeztetéseket, és akiknek termékei a jövőben megjelenhetnek a polcokon. A magyar vállalkozások számára a beszállítói program amellett, hogy országos szintű megjelenést biztosít, lehetőséget nyújt a külpiacra lépéshez is.
A legdinamikusabban fejlődő hazai áruházlánc két évvel ezelőtt hirdette meg aLidl a magyar beszállítókért programját, mely rendkívül sikeresnek bizonyult. Ezen időszak alatt összesen 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett.
„Vállalatunk számára kiemelkedően fontosak a magyar termékek és a magyar beszállítók támogatása, helyzetbe hozása, ezáltal az ország versenyképességének növelése. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy – az egyébként folyamatosan nyitott – programunkat személyesen ismertetjük azokkal a hazai vállalkozásokkal, akik kiváló minőségű termékeket kínálnak, de korábban nem kerültünk velük kapcsolatba. Nagyon örülök annak, hogy a meghirdetett négy helyszínen számos cégnek bemutathattuk a program részleteit és több tucat potenciális beszállítóval sikerült személyes tárgyalásokat lebonyolítani. Mindemellett külön öröm volt számunkra, hogy nagy volt az érdeklődés beszállítói programunk iránt azon cégek körében is, akik nem tudtak személyesen jelen lenni, online felületünkön 70-en jelezték, hogy szeretnének a Lidl beszállítójává válni. Összességében tehát 100-nál is több céggel sikerült kapcsolatba kerülnünk az elmúlt három hét során és a jövőben bizonyosan számos termékkel fog bővülni áruházláncunk kínálata.”- emelte ki Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Miskolcon, Győrben, Szegeden valamint Székesfehérváron megtartott rendezvénysorozaton rendkívül széles palettával találkozhattak az áruházlánc munkatársai, a tejipar, a zöldség-gyümölcs, a húsipar valamint a pékáru ágazat képviselői mellett többek között vegyipari, kozmetikai termékeket kínáló vállalkozások is megjelentek.
A vállalat programjának köszönhetően az elmúlt két év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói. Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésekre, az érdeklődők a http://beszallito.lidl.huoldalon jelentkezhetnek online.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >